Wat verlies ik?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Edith85, 25 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Edith85

Edith85 Nieuw lid

25 mrt 2017
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanmiddag om 16 uur kreeg ik erge menstruatie krampen. Deze waren erg hevig.
    1,5 uur later verlies ik weefsel, zie bijlage.
    Dit is ongeveer 4-5 cm groot. Lijkt wel of er een opening in zit. Kan het zelf niet goed thuis brengen.
    Is dit nu een hele vroege miskraam? Vind het voor een 'gewone' menstruatie stolsel veel te groot. Het is echt weefsel. Niet een (donker) stolsel.
    Merkte de laatste 3 weken alleen gevoelige borsten. Deze waren ook voller dan normaal, maar ik heb daar geen acht op geslagen aangezien ik dit vaker heb rond mijn menstruatie.
    Wie kan mij helpen met dit 'raadsel'?

Bijgevoegde bestanden:

2. M0ppiejj

M0ppiejj Lid

10 mrt 2016
    42
    1
    8
    NULL
    NULL
    Zou je zwanger kunnen zijn? En zo ja hoe lang?
    En klinkt beetje cru maar als je het indrukt geeft het dan makkelijk mee of is het stug?

3. Edith85

Edith85 Nieuw lid

25 mrt 2017
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank voor je meedenken.
    Het voelt wat 'stugger' aan. Niet net als een stolsel. Ook niet zo heel glibberig zeg maar. Vind het echt op weefsel ofzo lijken.
    Zwanger tsja, gebruik anticonceptie (Nuvaring) maar heb wel seks gehad vorig weekend en het weekend ervoor. Met ring in maar zonder condoom.

4. 1BB

1BB Bekend lid

3 okt 2016
    573
    67
    28
    Vrouw
    ♡
    Is dit gepaard gegaan met bloed(en)?

5. rocketscience

rocketscience Fanatiek lid

16 feb 2015
    4.272
    3.239
    113
    Vrouw
    Ik denk dat dit baarmoederslijmvlies is en geen miskraam.

6. Meissie1001

Meissie1001 Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.880
    358
    83
    Vrouw
    Reizen, fotografie
    Breda
    Als je 2 weken geleden sex hebt gehsd en je zou zwanger zijn, ben je nu dus minimaal 4 weken zwanger. Miskramen met 4 weken zijn spelden knopjes - groot en zijn niet meer dan een bloeding.
    Je zou wel verder zwanger kunnen zijn geweest en dan zou je op een zw test nu nog een minimaal streepje moeten kunnen zien... (even doen dus)
    Bij korter zwanger (4 weken) kun je deze grootte niet hebben en is het weefsel. Heel gek maar blijkbaar ook normaal want meer vrouwen hebben dit wel eens...

Deel Deze Pagina