Heb eerst slijmprop in delen verloren, waren meer slierten als een prop (duurde paar dagen) Daarna met 39 wkn 2 dgn braken me vliezen en pas rond 8 uur in de avond kwamen bij mij de eerste lichte weeën
Bij mij braken eerst de vliezen en pas 3 dagen later is mijn zoontje geboren. Mijn weeen zetten niet door dus ben ik ingeleid geworden. De slijmprop was ik al 2 weken ervoor in stukjes verloren.
Vrijdags verloor ik de slijmprop. Maandags om 06:00 uur begonnen de weeen. en om 06:30 braken mijn vliezen. 10:15 uur lag Xavièr in mijn armen!
Ik verloor eerst mijn slijmprop en kort daarna in de nacht kreeg ik weeën. Mijn vliezen hebben ze moeten breken in het ziekenhuis en uiteindelijk is het dan terug een keizersnede geworden!
Het is niet altijd meer zo dat je na zoveel uur gebroken vliezen je kindje ziet. Dat dacht ik ook maar toen was ik nog maar 35 weken zwanger. Ze hebben me opgenomen en heel goed in de gaten gehouden of ik of het kindje geen infectie kreeg. Als er een reden was geweest om dat te denken was ik alsnog ingeleid. Maar ik heb dus bijna een week gebroken vliezen gehad. Elke dag dat hij "bleef zitten" was meegenomen.
Hoi Bij ze alle twee ben ik begonnen met weeen. Bij de eerste begon ik maandagmorgen wat slijm met bloed te verliezen, maar ze is pas dinsdagmorgen geboren. Bij de tweede ben ik in 2 uur tijd bevallen.
donderdagmorgen om 05.00 verloor ik mijn slijmprop, langzaam kwamen de weeen op gang en de vk heeft mijn vliezen gebroken bij 4cm ontsluiting
Savonds had ik ongi gevoel in mn onderrug, sochtends braken mn vliezen en pas na 34 uur is mn ventje geboren. Dat vieze ding ben ik in stukjes verloren, maar merkte er niet van omdat ik ook steeds beetjes vruchtwater verloor (was niet 1 plons)
bij mijn braken totaal onverwachts de vliezen met 39 wk. niks geen tekens gehad die dag en toen ik me in bed omdraaide om te gaan slapen voelde ik plots een knak ik twijfelde nog maar het was een pijnlijke steek en toen ik tussen mijn benen voelde merkte ik dat het echt zo was. ik sprong uit bed en daar kwam de waterval en regelmatig verloor ik flinke plonsjes en bleef maar druppelen. de weeen begonnen iets later en smiddags om half 2 was ik moeder. slijmprop was ik al verloren met 29wk
Bij mij begon de bevalling uit het niets met weeen en een hoop bloed. De vliezen zijn door de verloskundige gebroken.
Slijmprop ongeveer een week voor de bevalling verloren. En mn bevalling begon met weeen. In het ziekenhuis zijn mijn vliezen gebroken.
met 39 weken kreeg eerst in delen mijn slijmprop, weeen had ik al tussendoor en een dag later is mijn vliezen handmatig gebroken, omdat ie al gescheurd was van boven.
Vliezen gebroken en tussendoor denk ik ook nog de slijmprop voorbij zien komen (of iets wat erop leek in ieder geval, heb voor die tijd niets van slijmprop gezien). Na het breken van de vliezen zijn direct de weeen begonnen en ben 18 uur later bevallen..
Hier verloor ik al 2 weken voor de bevalling de slijmprop..... Verder is mijn bevalling begonnen met weeen, 6,5 uur later braken mijn vliezen en 4 uur later had ik mijn kleine meid in mijn armen.