Ik mag officieel pas over een week testen, maar ik heb af en toe wat steken in mijn eierstok (rechts, waar ook het eitje zat). Deze steken heb ik meestal als ik onverwachte bewegingen maak. Daarnaast heb ik wat zeurderige rugpijn (onderin), herkent iemand dit? kan dit duiden op een eventuele zwangerschap??
Had ik de vorige ronde ook na mijn IUI....Ik had daar eerder nog nooit last van gehad, vandaar goede hoop, maar helaas... ik werd ongesteld. Hoop niet dat jij dat wordt!
Vervelend dat zwangerschapssymptomen ook zo lijken op symptomen voor je ongi wordt... maar het klinkt wel goed iig... sterkte met wachten!!
Hier precies hetzelfde verhaal; 19 maart eerste IUI gehad dus weer extra goede hoop (IUI is nieuw en dus vooruitgang en dus weer extra hoop)... sinds 5 dagen na de IUI opgezwollen en pijnlijke borsten, steken aan de linkerkant (waar het eitje zat), drukkend gevoel op het schaambeen, honger, poetsdrang, misselijk, moe en ga zo maar door... maar je lijf kan je ook gruwelijk voor gek houden heb ik wel gemerkt de laatste jaren. Ik hoop voor jou dat het raak is!! xx Joyce