Hoelang buikkrampjes?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door mie, 8 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Even een vraag. Ik heb sinds ik zwanger ben last van krampjes in mijn buik, bijna zoals wanneer ik ongi moet worden. Heb er niet zoveel last van en mijn gyn vertelde me dat dit komt omdat je baarmoeder aan het uitrekken is. Nu heb ik al enkele dagen geen last meer van die krampjes. Aan de ene kant hoor je me niet klagen maar ik maak me langs de andere kant toch ook wat ongerust. Is dit normaal dat dit overgaat of hoort dit de hele zwangerschap zo te blijven?

Alvast bedankt!
    Groetjes

2. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Ik heb t ook minder nu, vroeg het me ook al af.

3. caroline16

caroline16 Niet meer actief

bij mijn eerste zwangerschap nam het na verloop van tijd wel af ja ;)

4. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    bij mijn zwangerschap had ik het ook op en af... vreemd hoe je lichaam kan doen tijdens een zwangerschap maar soms komen en gaan kwaaltjes gewoon..

5. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    bedankt voor de reacties dames! Ben al blij dat ik niet de enige ben van wie de krampjes op en af gaan. Vanmorgen namelijk opnieuw krampjes... Leren om niet zo snel ongerust te zijn i guess :)

6. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ik merk hier dat het op en af gaat. Een dag krampjes en dan weer twee dagen niet... Zo gaat het tot nu toe door. Denk ook wel dat dat normaal is, ze zeggen toch ook dat een embryo in spurtjes groeit? Maar ik heb het ook hoor! Verder geen klachten behalve moe en wat pijnlijke borsten, en steeds denk ik dan weer dat het over is. Om vervolgens de volgende dag weer wel steekjes te voelen!

7. Chai

Chai Niet meer actief

Ik heb dit al heel mijn zwangerschap.
    Er komen wel naarmate de zwangerschap vordert steeds meer dagen zonder kramp om dan op het laast weer geheel terug te komen. ;)

Deel Deze Pagina