wij mogen van de Huisarts niet meer bewust klussen op de vruchtbare dagen Dit omdat mijn huisarts denkt dat ik er teveel mee bezig ben. En dat omdat hij vindt dat we al een half jaar bezig zijn, moet ik mijn zinnen proberen te verzetten. Ik ben druk bezig met werk, dus dat scheelt alweer, daarnaast zijn we bezig om een maagbandje te krijgen, (daarom ook niet bewust klussen, maar is het zover en ik ben zwanger dan maar het maagbandje laten eerst), en we druk bezig met een huisje . Dus ik merk nu ook wel aan mezelf dat er niet meer zo mee bezig ben. Maar dan moet ik ook eerlijk bekennen dat er nu ook niet meer zo'n behoefte aan heb om te klussen, stom vind ik dat. Maar dan kan ik wel weer bij me zelf na gaan dat het wel een beetje een obsessie werd voor me. Ik moet 13 februari naar de chirurg voor een bandje, geeft hij mij geen toestemming, dan moeten we samen terug naar de huisarts en dan gaat hij allerlei onderzoeken doen, om bepaalde dingen uit te sluiten. Allereerst sperma onderzoek en bloedonderzoek bij mij. Kijken of daar wat uit komt, zonie, dan moet ik gaan beginnen met ovulatietestjes en temperaturen. Maar eerst maar ff afwachten wat de chirurg te vertellen heeft. Zo ik moest ff mijn verhaal kwijt, sorry *kus*
't Is een advies van de HA, je hoeft het niet op te volgen. Logisch dat je er zo mee bezig bent, zijn we allemaal denk ik... Hoe lang mag je na zo'n maagbandje niet zwanger worden?
Inderdaad, volgens mij zijn we er allemaal onbewust toch mee bezig... 't Is zo moeilijk om er niet aan te denken. Gelukkig zijn er dingen waar je afleiding in kunt vinden. Haal je banner weg, dat scheelt weer iets!
Uhhmm, dat is heel verschillend ligt ook aan mijn eigen conditie, maar gemiddeld mag je na 3 maand weer zwanger proberen te worden
Nou ik merk aan mezelf dat ik er al veel minder mee bezig ben, want eerder zat ik de hele dag haast op deze site, en nu was het alweer 10 dagen geleden, dat zegt toch ook wel iets?
Dat is zeker iets. Misschien kun je, nu je er toch wat relaxter mee omgaat, toch op de vruchtbare dagen "klussen".