Eerst zo blij, nu verdrietig en in onzekerheid

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jaleesa, 19 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

Jeetje sterkte meid!
    Wat lullig dat ze niet ff ergens tussen propt!
    Ik heb al een paar keer gebeld en kon altijd komen!
    NU zit je 2 dagen nog te stressen!
    Ik hoop dat alles goed is!

2. evelien30

evelien30 Actief lid

4 jul 2008
    161
    0
    0
    zuid holland
    Probeer het anders via je huisarts te regelen. En overdrjif desnoods dat je nog krampjes hebt. ik zou echt op een echo staan hoor. Dan ben je in ieder geval uit de onzekerheid.

heel veel sterkte

3. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Nou zeg, wat naar!

Ik zou alles op alles zetten om vandaag nog onderzoek te krijgen, dan maar bij een andere vk of desnoods naar het ziekenhuis Ik vind dit wel klinken als spoed, jammer dat ze niet na het spreekuur even tijd voor je kan maken zeg!

Sterkte!

4. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Ik vind het ook niet normaal dat ze je zo lang laten wachten. Ik zou toch maar een andere vk, huisarts of het zh bellen. Sterkte.

5. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    heb je al wat anders geprobeert?

6. sylvie1988

sylvie1988 Actief lid

23 mrt 2008
    150
    0
    0
    haarlem
    ik vind dit ook spoed!
    Je hebt vandaag nog een echo nodig!

7. Jaleesa

Jaleesa Actief lid

21 jul 2008
    235
    0
    0
    Ik heb de huisarts gebeld, zij verwees me weer door naar de VK. Ik heb nog steeds last van (lichte) bloedingen, maar krampen heb ik nog steeds. Gevoelsmatig is het voor mij 99% zeker dat het een miskraam is. Heb vandaag nog heel hard gehuild, mijn vriend is zo lief voor mij, ook hij is er erg verdrietig onder. Het eerste bezoek aan de VK zal alleen een bevestiging worden van de MK.

We hebben geaccepteerd dat we geen voorjaarskindje krijgen. Ik wil zo snel mogelijk weer proberen zwanger te raken.

Bedankt voor jullie lieve berichtjes, dat heeft me goed gedaan. Ik wens iedereen veel succes met zwanger zijn of zwanger raken :)

Groetjes,
    Jaleesa

8. SeRa24

SeRa24 Actief lid

10 okt 2008
    248
    0
    0
    Heel veel sterkte!

9. Hypnose

Hypnose Bekend lid

26 dec 2007
    737
    0
    0
    Heel veel sterkte :cry:

10. lollifant84

lollifant84 Actief lid

12 aug 2008
    131
    0
    0
    veel sterkte meid

11. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

12. jama

jama Lid

17 apr 2008
    30
    0
    0
    Heel veel sterkte toegewenst.

13. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    veel sterkte meid!

14. sharon1982

24 jun 2008
    19
    0
    0
    apeldoorn
    Hoi Jaleesa ik wil je ook heel veel sterkte en succes wensen! Maar ik ben ook best wel benieuwd wat morgen de vk zal zeggen want ik zit momenteel in hetzelfde schuitje als jij. Heb alleen geen klonten en zeer pijnlijke buikkrampen wel buikpijn maar niet erg pijnlijk en ik maak me ook erge zorgen want heb net 2 miskramen achter de rug. Dus ik leef echt met je mee ik weet precies hoe je je nu voeld! Sterkt en probeer ook iets positief te blijven want het hoeft niet perse fout te zijn! Laat je nog wel even weten hoe het is gegaan morgen?

15. Jaleesa

Jaleesa Actief lid

21 jul 2008
    235
    0
    0
    Echt hartstikke bedankt allemaal, heel lief die steun betuigingen, doet me goed!

Ik zal zeker laten weten wat er bij de VK uit is gekomen.

@Sharon, wat ik van de VK heb begrepen dat zolang je geen pijn/krampen en stolsels verliest, dat het niet hoeft te betekenen dat je een MK hebt. Een collega van mij heeft een maand gebloed in de eerste 3 maanden van haar zoon. Maar ik laat je weten wat er bij de VK is gebleken.

Gr. en succes
    Jaleesa

16. sharon1982

24 jun 2008
    19
    0
    0
    apeldoorn
    Hoi Jaleesa, dank je wel voor je lieve reactie! Ik hoop echt voor ons beide (en alle andere hier) dat het goed afloopt. Ik zie je verhaal van morgen graag tegemoet met een positief bericht! Ik duim voor je en leef met je mee, en nogmaals heel erg bedankt!

Liefs van sharon

17. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Lieve meid,

Werd echt verdrietig om je berichtjes. Ik ken je niet maar vind het echt heel erg voor je. Ik hoop dat het goedkomt en dat het toch vals alarm was. Hou ons alstjeblieft op de hoogte als je naar de vk bent geweest.

Ik wens jou en je partner veel sterkte

18. DeboravB

DeboravB Actief lid

12 sep 2008
    131
    0
    0
    Huisvrouw
    Wildervank (Groningen)
    Heel veel sterkte

Knuf. Debora

19. Jaleesa

Jaleesa Actief lid

21 jul 2008
    235
    0
    0
    Kom zojuist terug van de VK. Mijn vermoedens zijn bevestigd. De baarmoeder is zo goed als leeg. De dikke bloedprop is dus toch het vruchtzakje geweest. Ik heb deze nog 'ontleed', maar deze was leeg.

Achteraf ben ik blij dat het zaterdag is gebeurd en niet dat we helemaal blij voor onze eerste echo erachter komen dat het hartje niet meer klopt. Vandaag zijn mijn vriend en ik lekker een dagje vrij.

Ik heb me erg verheugd op ons voorjaars kindje, maar het is goed zo. De ovulatietesten komen vanmiddag binnen, dus ik ga het gelijk weer proberen. (schijnt dat je iets meer kans hebt omdat de baarmoeder al goed doorbloed en toegangkelijker is)

Voor de dames die al zwanger zijn, enjoy... en voor de dames die net zoals ik zwanger willen worden. TOY TOY TOY :)

Enne, bedankt voor de fijne en lieve berichtjes!

Groetjes,
    Jaleesa :)

20. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    jaleesa

toch jammer dat het is misgelopen..
    Maar ik wens je heel veel succes met je volgende poging!
    En ik vind het heel goed van je dat je er met volle goede moed weer tegen aan gaat.
    Heel veel succes

Deel Deze Pagina