Eerst zo blij, nu verdrietig en in onzekerheid

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jaleesa, 19 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sylvia79

Sylvia79 Fanatiek lid

12 sep 2005
    1.245
    0
    0
    onthaalmama (gastouder)
    denderleeuw
    sterkte meid jammer dat het zo is moeten lopen :(

2. sharon1982

24 jun 2008
    19
    0
    0
    apeldoorn
    Hoi Jaleesa, ik vind het echt heel erg naar voor jou en je vriend en wil jullie daarom sterkte wensen. Ik vind wel dat je het heel goed opvat, ik kon dat niet. Maar meid je heb wel gelijk met wat je zei want wij hadden met de eerste echo ook het hartje zien kloppen, dat doet gewoon iets met je. En met de echo daarop bleek het hartje te zijn gestopt. Dus ik heb ook wel eens gedacht... had ik het hartje maar niet gezien want dan was het misschien iets makkelijker geweest. Maar voor onze tijd komt ook nog dat weet ik zeker dus succes met alles en toch nog sterkte liefs Sharon

3. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Sterket Jaleesa, hopelijk ben je gauw weer zwanger! ;)

4. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

sterk van je hoor, hoe je het oppakt, dat zou ik niet kunnen denk ik, heel veel sterkte en ik hoop dat je wellicht je zomer of winterkindje in je armen mag sluiten! liefs ;)

5. tammy77

tammy77 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.168
    0
    0
    zeeland
    heel veel sterkte meid.

6. Nala

Nala Fanatiek lid

29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    He wat rot voor je... Ik vind je positieve instelling heel knap! Daar red je het wel mee. Je droom is nu in de soep gevallen, maar er komt wel een nieuwe droom. Sterkte!

7. evepientje

14 apr 2008
    78
    0
    0
    Hilversum
    altijd moelijk dit soort nare berichten......je liefde voor een kindje is toch aan het groeien.....................
    heel veel sterkte en ik hoop voor jullie op een (voor)spoedige nieuwe zwangerschap.

8. mamavanchristy

15 sep 2008
    61
    0
    0
    Veel sterkte hiermee :(

En ik vind dat je echt een positieve instelling hebt, vind ik echt heel knap van je!

Deel Deze Pagina