Hoi Jaleesa, ik vind het echt heel erg naar voor jou en je vriend en wil jullie daarom sterkte wensen. Ik vind wel dat je het heel goed opvat, ik kon dat niet. Maar meid je heb wel gelijk met wat je zei want wij hadden met de eerste echo ook het hartje zien kloppen, dat doet gewoon iets met je. En met de echo daarop bleek het hartje te zijn gestopt. Dus ik heb ook wel eens gedacht... had ik het hartje maar niet gezien want dan was het misschien iets makkelijker geweest. Maar voor onze tijd komt ook nog dat weet ik zeker dus succes met alles en toch nog sterkte liefs Sharon
sterk van je hoor, hoe je het oppakt, dat zou ik niet kunnen denk ik, heel veel sterkte en ik hoop dat je wellicht je zomer of winterkindje in je armen mag sluiten! liefs
He wat rot voor je... Ik vind je positieve instelling heel knap! Daar red je het wel mee. Je droom is nu in de soep gevallen, maar er komt wel een nieuwe droom. Sterkte!
altijd moelijk dit soort nare berichten......je liefde voor een kindje is toch aan het groeien..................... heel veel sterkte en ik hoop voor jullie op een (voor)spoedige nieuwe zwangerschap.
Veel sterkte hiermee En ik vind dat je echt een positieve instelling hebt, vind ik echt heel knap van je!