Hoi hoi, Wij zijn een beetje aan het zoeken naar een naam voor een jongen. We hebben al een zoontje Hugo. Wijzelf vonden Ralph wel een aardige combi, maar er zit dus een twist in waardoor deze combi misschien minder aantrekkelijk wordt. Hugo & Ralph Wie ziet em? Ik ga nog niks verklappen om te kijken of wij de enige zijn die hier moeilijk over doen.... Alvast bedankt!!
Ik kan niets anders bedenken dan Hugo Boss en Ralph Lauren, maar dan is het puur omdat ik zo goed en ver moet nadenken . Als je niets had gezegd over dat er iets was en alleen Ralph had genoemd bij Hugo had ik hartstikke leuk gezegd.
Dat is inderdaad ook het eerste waar ik aan dacht toen ik de titel van je topic las. Ik had dus nog niet eens de rest van jouw tekst gelezen. Maar goed, of je de naam nou daarom moet laten....Ik vind het beide leuke namen.
Twee merk namen. Als ik alleen Hugo en Ralph gezien had, zou het mij wel langer hebben geduurd om er iets achter te zoeken. Nu het een soort "raadseltje" was, was het voor mij meer voor de hand liggend.
Het is dat je het zegt, maar anders....vindt beide namen mooi, dus ik zou het er niet om laten eigenlijk.
Ik zou t er niet om laten hoor, tis dat t opvalt omdat je er zelf over begint, anders had ik het er niet direct achter gezocht.
Ik dacht er gelijk aan toen ik de 2 namen las, ook zonder je hints. Ik vind de namen wel goed bijelkaar passen.
Kan prima hoor. Denk dat veel mensen de link niet eens leggen. Alhoewel ik er wel aan dacht, maar dat komt meer doordat je er een raadseltje van hebt gemaakt.
Kan gewoon hoor. Ik dacht er wel gelijk aan, maar kwam mede door de titel van dit topic . En bij elke naam is er wel weer iets te verzinnen! Misschien zijn er ook wel broers waarvan de een Jack heet en de ander Daniël... . Maar zou niet de naam laten schieten voor een associatie die mensen mogelijk maken hoor!
Ik dacht er ook pas aan na het lezen van je hele bericht, omdat ik toen pas bedacht dat er wel iets mee móést zijn. Anders had ik er nooit iets achter gezocht
haha ja de merknamen Ik vind Ralph een prima naam. Mijn neef die Ralph heet vind dat hij een afschuwelijke naam heeft. Snapt niet dat zijn ouders hem Ralph hebben kunnen noemen.
ik dacht eerst van 'hmm niet zo'n combinatie bij elkaar die namen' maar juist nu iedereen het herkend als 2 merknamen, herken ik ineens dat ze daarom misschien toch wel bij elkaar passen . Prima toch? Ik vind beiden namen in principe gewoon mooi. Eventueel kun je er nog Ralf van maken.