Hugo passend bij Ralph, wie ziet em?

Discussie in 'Babynamen' gestart door loussie, 9 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loussie

loussie Lid

22 aug 2011
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Wij zijn een beetje aan het zoeken naar een naam voor een jongen. We hebben al een zoontje Hugo.
    Wijzelf vonden Ralph wel een aardige combi, maar er zit dus een twist in waardoor deze combi misschien minder aantrekkelijk wordt.

Hugo & Ralph

Wie ziet em? Ik ga nog niks verklappen om te kijken of wij de enige zijn die hier moeilijk over doen....:p

Alvast bedankt!!

2. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik kan niets anders bedenken dan Hugo Boss en Ralph Lauren, maar dan is het puur omdat ik zo goed en ver moet nadenken :p. Als je niets had gezegd over dat er iets was en alleen Ralph had genoemd bij Hugo had ik hartstikke leuk gezegd.

3. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Inderdaad Boss en Lauren :)

4. Arinna

Arinna Actief lid

22 sep 2014
    151
    0
    0
    Dat is inderdaad ook het eerste waar ik aan dacht toen ik de titel van je topic las. Ik had dus nog niet eens de rest van jouw tekst gelezen.

Maar goed, of je de naam nou daarom moet laten....Ik vind het beide leuke namen.

5. Bluebelle

Bluebelle Actief lid

31 okt 2014
    112
    0
    0
    Twee merk namen.
    Als ik alleen Hugo en Ralph gezien had, zou het mij wel langer hebben geduurd om er iets achter te zoeken.
    Nu het een soort "raadseltje" was, was het voor mij meer voor de hand liggend.

6. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik dacht ook meteen aan Hugo Boss & Ralph Lauren.

7. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Las je titel en dacht gelijk aan de merknamen.

8. mamabri

mamabri Niet meer actief

Het is dat je het zegt, maar anders....vindt beide namen mooi, dus ik zou het er niet om laten eigenlijk.

9. Zwangernr6

Zwangernr6 Niet meer actief

Ik zou t er niet om laten hoor, tis dat t opvalt omdat je er zelf over begint, anders had ik het er niet direct achter gezocht.

10. Manoya

Manoya Niet meer actief

Inderdaad, en als het dit echt is, zou ik het er niet om laten. Leuke combi!

11. Jo5

Jo5 Niet meer actief

Nou, ik zag 'm met mijn door hormonen vernevelde geest niet hoor! Kan prima bijelkaar

12. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Ik dacht er gelijk aan toen ik de 2 namen las, ook zonder je hints. ;)

Ik vind de namen wel goed bijelkaar passen.

13. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Kan prima hoor. Denk dat veel mensen de link niet eens leggen.

Alhoewel ik er wel aan dacht, maar dat komt meer doordat je er een raadseltje van hebt gemaakt.

14. Lana1986

Lana1986 Fanatiek lid

2 okt 2014
    1.194
    400
    83
    Vrouw
    Kan gewoon hoor. Ik dacht er wel gelijk aan, maar kwam mede door de titel van dit topic ;). En bij elke naam is er wel weer iets te verzinnen! Misschien zijn er ook wel broers waarvan de een Jack heet en de ander Daniël... :p. Maar zou niet de naam laten schieten voor een associatie die mensen mogelijk maken hoor!

15. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ik zag 'm niet spontaan.

16. Ik dacht er ook pas aan na het lezen van je hele bericht, omdat ik toen pas bedacht dat er wel iets mee móést zijn. Anders had ik er nooit iets achter gezocht ;)

17. jongmama

jongmama Fanatiek lid

1 jun 2008
    1.476
    0
    36
    haha ja de merknamen :p

Ik vind Ralph een prima naam.
    Mijn neef die Ralph heet vind dat hij een afschuwelijke naam heeft. Snapt niet dat zijn ouders hem Ralph hebben kunnen noemen.

18. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    dit

19. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik dacht eerst van 'hmm niet zo'n combinatie bij elkaar die namen' maar juist nu iedereen het herkend als 2 merknamen, herken ik ineens dat ze daarom misschien toch wel bij elkaar passen :) . Prima toch? Ik vind beiden namen in principe gewoon mooi.
    Eventueel kun je er nog Ralf van maken.

20. Mags

Mags Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.198
    0
    0
    Zolang je een eventuele derde geen calvin of giorgio ofzo noemt kan het best :p

Deel Deze Pagina