Nu de avonden weer wat langer worden en ik ook weleens wat anders wil doen dan uitgeput op de bank in slaap vallen wil ik weer wat hobby's oppakken. Voor de jongens vond ik scrapbooken erg leuk maar eerlijk gezegd ben ik daar al een jaar of 6 niet meer aan toegekomen. Nu vindt ik lezen en kleuren voor volwassen ook erg leuk om te doen. En hand letteren lijkt me ook wel wat. Heb mezelf dus getrakteerd op een paar nieuwe boeken, een setje nieuwe kleurpotloden en een goede fineliner zodat ik aan de slag kan. Wat zijn jullie hobby's of doen jullie in de avond?
Kleuren, haken en gamen. Als mijn man thuis is dan game ik meer. Hij werkt in ploegen. Deze week is hij niet thuis in de avond en kleur of haak ik meer.
Eigenlijk vooral sporten, maar dat wil mijn lijf niet meer, dus dat is lastig... Naaien en knutselen/creatief bezig zijn vind ik ook erg leuk, maar ik kan me er lastig toe zetten... Ik probeer wel de fotoboeken van de kinderen bij te houden, is niet echt knutselen, maar het is redelijk creatief; ik mix de standaard fotoboeksoftware met photoshop.
haken, kleuren voor volwassenen, aan mijn brommer sleutelen, telefoons/computers repareren, misschien nog naaien maar dat moet ik nog even uittesten hihi
Hockeyen en hardlopen. Film/serie kijken vind ik ook erg leuk, winkelen en terrassen met vriendinnen. Creatief ben ik niet echt en vind ik ook niet leuk.
Zeep maken is heel leuk, niet moeilijk en je houdt er de beste zeep ter wereld aan over. Ik gebruik al 10 jaar niets anders meer.
gamen, series kijken, lezen, haken, bakken, houtsnijden, figuurtjes van fimo klei maken, schrijven zingen, meestal is dat overdag, maar soms oefenen we ook 's avonds aan hobby's geen gebrek hier
mijn hobby is krachttraining maar dit doe ik zelden s avonds. s avonds ben ik lui en lig ik ook op de bank. serie kijken, tablet, of ik werk nog wat voor mn opleiding. een keer per week zonnebankje en rustig in bad. Mits er geen kinderen lopen te vervelen
Mijn hobby,s zijn; Wandelen tv kijken , legpuzzels, uitgaan,iets leuks doen met mijn 2 kinderen,dansen,films kijken,Ik spaar geboortekaartjes,(wie heeft er voor mij een paar ) En natuurlijk ZP!!!
Leuk topic! Ik lees mee @Mellanie76, ik heb er nog wel eentje voor je (de geboortekaartjes van mijn dochter zijn helaas op). Stuur maar een pb! Ik doe graag leuke dingen met mijn kindjes. We wonen vlakbij het bos en een dierentuin (jaarabbo), dus daar zijn we vaak te vinden. Ik moet thuis ook veel voor mijn werk doen (leerkracht basisonderwijs), valt dat ook onder de noemer 'hobby'? 's Avonds kijk ik graag een filmpje of een serie. Shoppen/afspreken met vriendinnen doe ik ook graag. Vroeger was ik erg van het creatieve, maar dat heb ik even geparkeerd. Net als reizen/stedentrips, dat pakken we weer op als de kinderen wat ouder zijn. Ik ben wel weer toe aan wat 'me-time', wellicht doe ik hier ook wat inspiratie op
Sporten (fitness, tennis/squashen, hardlopen), koken, lezen, winkelen en films/series kijken. Ik spreek ook graag en vaak met vriendinnen af.
Als je in bad weken en wijn drinken bedoelt kan dat heel goed tegelijk! 😝 Ik maak muziek en ik zoek voor ons orkest ook de muziekstukken uit (met een paar anderen). Ik lees graag en maak mijn huis graag gezellig. Ik hou van klussen en meubels opknappen. Op luie avonden kijk ik graag een serie of ik zit op zp.