constant moe..

Discussie in 'De bevalling' gestart door lovekisses, 5 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovekisses

lovekisses Bekend lid

24 okt 2012
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden,

Tot nu toe heb ik een hele fijne zwangerschap.. geen kwaaltjes of last gehad van de laatste loodjes.. had tot vorige week ook nog energie voor 10! Maar sinds een klein weekje lijkt het wel alsof mijn lichaam op is.. ik heb heel veel harde buiken en menstruatiekrampen. Ik slaap hartstikke goed, maar zodra ik een uurtje wakker ben voelt het alsof mijn lichaam geen rust heeft gehad.. snap er niks van.. lig nu al dagen thuis op de bank om wat meer me rust te pakken maar het helpt niet..

Wat moet ik hiermee? Vind het zo vervelend omdat mijn zwangerschap zo leuk en makkelijk was.. zelfs van het warme weer genoot ik heel erg.m

2. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Er aan toegeven en gaan slapen.

3. lovekisses

lovekisses Bekend lid

24 okt 2012
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaa dat doe ik al! Slaap erg goed.. maar het lijkt wel of me lichaam dan nog geen rust krijgt.. alsof het heel druk bezig is in mijn slaap ofzo

4. moedervan6

moedervan6 Bekend lid

6 apr 2011
    527
    0
    0
    Dat heb ik dus ook,echt frustrerend.

5. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Even bespreken met verloskundige?

6. Minnimouse

Minnimouse Actief lid

15 nov 2009
    311
    0
    0
    Het kan je HB gehalte zijn, dat je nu bloedarmoede hebt. Had ik ook, daar kan je niet tegenop slapen hoor, dan blijf je gruwelijk moe en slap.
    Is makkelijk te verhelpen met staalpillen. Succes!

7. lovekisses

lovekisses Bekend lid

24 okt 2012
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohh bedankt voor de tip! Heb morgen weer controle en zal het dan even aabkaarten!

Vind het wel zo gek! Had de hele zwangerschap zoveel energie en was vrolijk etc en van de een op andere dag ben ik moe en chaggarijnig.. zonder enige reden..

Hoop dat het dan idd bloedarmoede is, zodat ik daar iets voor kan krijgen en weer vrolijk verder kan haha

Deel Deze Pagina