Hoi! Ik vroeg me af vanaf wanneer jullie positiekleding zijn gaan dragen. Ik heb het gevoel dat je bij mij pas laat gaat zien dat ik zwanger ben. Van mezelf ben ik al best wel zwaar. Ik heb maat 44/46 in mijn kleding. Ik ben vorige week voor het eerst bij de verloskundige geweest en zij geeft aan dat mensen die van zichzelf al flinker zijn, meestal minder aankomen. Ik hoop het. Groetjes, Cindy
Ik ben ook flink van mezelf en pas nu nog in mijn normale broeken, maar de positiebroeken zitten inmiddels wel een stuk comfortabeler. Je ziet verder nog weinig bij mij (denk ook dat dat zo blijft, was bij de eerste ook zo).
Ik red mezelf nog steeds met hele normale kleding, alleen dan geen spijkerbroeken meer want die gaan niet meer dicht, maar wel leggings en pantalons.
Bij mijn eerste ging ik met 15 weken zwangerschapskleding dragen. En nu heb ik vanaf 30 weken zwangerschapskleding aan. Mijn lage spijkerbroeken kon ik dus gelukkig nog heel lang aan, bovenkleding werd wel te kort door mijn buik maar droeg daarbij veel buikbanden
Bij de eerste was het nodig met 20 weken qua broeken shirts had ik pas met 28 weken nodig en veel kon ik gewoon blijven dragen (naderhand was het toch wel wat uit gelubberd), bij de 2de droeg ik al bij 8! weken positiebroeken. Volgens de vk kreeg ik al snel een buik door de ks die ik heb gehad. Positieshirts vanaf een week of 18 gewone shirts met buikband (was bij de 1ste niet nodig).
Met 12 weken de 1e broek gekocht. Shirts ging nog een poos prima, en meer broeken waren vanaf zo'n 18 weken nodig.. Ik heb zelf ook maat 44-46, en ben uiteindelijk 7 kilo aangekomen. En dat met een baby van 4 kilo. Ben ook eigenlijk alleen op mijn buik gegroeid, maar geen vetjes erbij. Er is een foto van mij, met 35 weken van achteren, waar je niet op ziet dat ik zwanger ben Mijn schoonzusje is behoorlijk dun, maar zij had al snel problemen met haar kleren. Bij haar kwam er overal een vetlaagje bovenop, en haar heupen werden breder. Dus heeft dus een hele kledingmaat groter gekregen voor shirts, en broeken zelfs 2.
ja bij mij was dat wel zo (ook maat 42). Ik had pas een buik met 18 weken. Wat ik precies ben aangekomen weet ik niet, die kwelling bespaar ik mezelf
Heb zelf maat 46. Met mn dochtertje 13 kg afgevallen, droeg rond 25 weken eerste zwangerschapsbroek. Nu opnieuw zwanger, niets aangekomen nog, wel extra trek (zit tussen mn oren denk ik)e heb sinds deze week een positiebroek aan, het zijn nu echt mn darmen die opspelen, maar mn gewone broeken krijg ik niet meer dicht en als het al lukt, zit de knoop gewoon in de weg en voud mn buik in 2en tegen de middag. Het kon gewoon echt niet meer.... Wilde het nog niet, want denk tja ben nog maar enkel weken zwanger, maar het ging gewoon niet meer. Daar ik het nog geheim houd, ik nooit lenggings draag tja anders zou t wel ineens opvallen he...