Ik heb me vandaag opgegeven voor een hardloopclinic, die volgende week al begint. En nu ben ik op zoek naar leuke hardloopkleding. Liefst niet te duur, en niet online kopen. Waar hebben jullie je kleding vandaan?
Ik heb een hardloop 3/4 broek van Nike. Ik heb vooral gelet op dat het een typisch hardloopbroek is (bij Nike zit er dan zo'n zakje achterop). Het zakt nl. niet af. Gewone fitness broeken wel. Hardloopshirts heb ik niet, ik doe zelf niet aan hardlopen maar wel aan een High Intensity Interval Training waarbij je veel springt, burpy's maakt en hardloopt op de plaats. Let daar iig. op, is echt veel fijner als je niet op iedere hoek je broek op moet halen Deze bijv. : adidas performance hardloopcapri? Bestel nu bij wehkamp.nl
Ik heb mijn kleding bij h&m gekocht en vind het wel fijne kleding. Broek zit een touwtje in om aan te trekken en ook een zakje waar je evt. je telefoon in kwijt kunt. Ik heb zelf een loszittend shirt, maar je kunt ook strakkere shirts hemdjes kopen. Ook sportbh's, maar hier heb ik zelf geen ervaring mee of deze goed zijn.
Hema heeft ook niet al te dure hardloopkleding. De Lidl had vorige week een aanbieding met hardloopkleding en de Kruidvat wil soms ook weleens kleding hebben.
Daar "hik" ik zelf ook wel tegenaan. Outdoor sportkleding vinden. Wat ik de aanschaf van het jaar vond, was een goede sport-bh!! Verder ben ik dus nog op zoek naar een betaalbaar en goed jack voor buiten.
wij halen dit altijd bi jde lidl van crifit. is niet duur en goed. vind het persoonlijk onzin om dure nike en adidas te kopen van 50 euro p/s als het ook voor 8 kan...... schoenen zou ik wel goed geld voor uit trekken daar moet je niet op bezuinigen. en anders bij de uitverkopen. zo heb ik van de wk voor manlief 2 shirts met lange armen voor de winter gehaald voor 1 euo p/s bij intersport. normaal 30 euro p/s nu weet ik niet hoe de reclame in ned is maar hier in dld hadden we dus echt mooie neon kleuren bi jde lidl. succes volgende wk.
Bij de Bristol, Scapino en Piet Kerkhof hebben ze ook prima hardloopkleding, vaak nog merken ook! Als je nog geen schoenen hebt: bespaar hier niet op! Laat ze aanmeten bij bijvoorbeeld runnersworld. Als je te lang met slechte schoenen loopt (kan bijv. voor jouw voetenen/knieën/heup betekenen dat je geen nikes o.i.d. kan gebruiken) krijg je echt last van je lijf! Heel veel mensen vinden dit onzin, maar je gaat het echt merken en dit kan ook pas na 10,20 jaar zijn. Ik loop namelijk bijv. met 1 knie blijkbaar iets naar binnen. Dit werd met een bepaalde schoen gecorrigeerd.
Broek en hemd bij de Action , schoenen en bh wel veel geïnvesteerd. Jas en lange broek bij de Lidl. Veel plezier met hardlopen !
Merk sportkleding is idd. duur. Maar ik merk een immens verschil. Ik heb alle goedkopen of 'non' merken ook wel geprobeerd maar merk toch echt dat een Nike of bijv. Adidas echt beter zat. Kwaliteit blijft ook goed na tig keer wassen. Maar dat is natuurlijk ook een persoonlijke smaak. Ik gebruik gem. 2 a 3 sportbroeken per jaar, ik doe er denk ik zelfs langer mee, en ik sport 5 keer per week. Ik heb er enkel meerdere nodig omdat ik zo vaak ga en anders blijf wassen, niet omdat de kwaliteit achteruit gaat. Op een sportbh (als je grotere borsten hebt dan C) zou ik ook niet bezuinigen. Dan is van Triumph ene goed merk, of shockabsorber, die zitten echt steengoed!!Goede sportschoenen kun je het best advies om vragen, als je die niet al hebt. Succes met hardlopen!
Ik heb sportkleding van de Primark. En serieus voor dat geld is het gewoon goede kwaliteit. Zo'n strakke legging voor 11 euro en een topje die erbij past voor 8 euro. En dat is echt dat sportspul en zit heerlijk!
Bij Kruidvat hebben ze eens in de zoveel tijd hardloopkleding van Leontien. Dat is prima. Maar als je het volgende week al nodig hebt, lukt dat natuurlijk niet meer. Ga je start to run doen (daarbij krijg je ook een shirt)? Daar had ik me ook voor ingeschreven, maar weer geannuleerd (zie banner, leek me niet zo verstandig nu te beginnen). Ik heb alles klaarliggen (kleding en schoenen) en kan niet wachten totdat ik ze eindelijk eens kan gaan gebruiken. Maar dat zal pas over een jaar zijn .
Ik heb vorige week bij de Lidl een broek gekocht voor mijzelf en mijn man. Vind het prima zitten, zeker voor dat geld (10 euro). Aangezien ik niet weet hoe lang ik door ga met hardlopen en of het iets is wat ik naast al mijn andere bezig heden wil blijven doen "test" ik liever met een broek van 10 euro.
Ik heb een hardloopbroek van Nike, en sinds kort een van Asics. Deze zijn niet goedkoop namelijk 70 en 60 euro, maar echt super fijn! Ik vond hardloopbroeken altijd vreselijke dingen, maar kan niet zonder ze. Vind die van Nike fijner, maar dat is een dikker model meer voor de koudere seizoenen. Die van Asics komt echt uit de zomercollectie. Shirtjes heb ik van dezelfde merken, maar ga van de week even langs H&M voor extra shirtjes. Deze zal ik ook gebruiken voor sportschool enz. Maar de kwaliteit van een broek vind ik wel erg belangrijk. Evenals schoenen! Ga hier niet op bezuinigen. Laat jezelf eventueel schoenen aanmeten bij een speciale hardloopwinkel, hier houden ze namelijk rekening met jouw manier van lopen.