die klote nachten ook altijd

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ellentje23, 9 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ellentje23

ellentje23 Bekend lid

30 mei 2008
    535
    0
    0
    verzorgende ig
    regio utrecht
    ooow wat een nacht zeg, gister avond was ik zo moe als het maar zijn kan maar zodra ik in me bed ga liggen begint het....ga liggen draaien kan me lig niet vinden vriendlief die nog eerst tv gaat kijken omdat hij van mij niet eerder mag slapen als ik omdat ik anders helemaal niet in slaap kan komen...
    maar goed van het licht en geluid van de tv kan ik ook niet in slaap vallen dus stuur ik vriendlief maar naar beneden om daar tv te kijken en na een uur maar weer terug te komen om te kijken of dat ik al slaap zo ja kan hij ook eindelijk gaan slapen :(

nou gisteren ging hij dus gelijk mee naar bed omdat hij ook zo moe was dus ja kan moeilijk tegen hem blijven zeggen dat die niet bij me mag komen.
    maar goed na 20 minuten lag vriendlief heerlijk te slapen en te snurken en ik dus nog steeds klaar wakker.
    goed ik maar weer naar beneden gegaan zelf nog wat tv gekeken tot ik bijna in slaap viel.dus hup weer naar boven met de hoop nu eindelijk te kunnen slapen. ben je boven ligt daar je lieve vriend nog steeds heerlijk en keihard te snurken...dus ben je weer klaar wakker.nou dan is het weer tijd om naar de wc te gaan en ben je ondertussen al op een uurtje of 2 beland. dan je zelf maar opnieuw naar je bed slepen en hopen dat je misschien toch in slaap kan vallen na een uur kom je er achter dat je nog steeds als een idioot ligt te draaien dus maar weer naar beneden om iets te eten en weer eens te plassen...
    inmiddels val je dan rond een uur of 4 half 5 in slaap en word je weer wakker om 6 uur omdat je vriend weer heerlijk hard ligt te snurken, hem dus weer een schop gegeven en gezegd dat ik ook wel eens wil slapen en hij moet ophouden met snurken gaat die ook nog zeggen van ja het kan echt niet dat je door mij niet kan slapen :x :x :x :x

nu hoop ik dus dat het heel snel kwart over 7 word zodat hij heerlijk kan gaan werken en ik eindelijk even kan slapen tot een uurtje of half 12 en dan weer wakker te worden en wakker te blijven tot s avonds :cry: :cry:
    en dan weer van voor af aan te beginnen...

normaal gesproken zou ik op de logeerkamer gaan slapen maar op maandag slaapt mijn moeder hier omdat ze in utrecht werkt en in lelystad woont...ooow ja en tussen door heb je ook nog een baby die het ook heerlijk vind om zijn moeder uit haar slaap te houden en heerlijk te gaan schoppen...

sorry maar moest het gewoon even kwijt...

groetjes ellen

2. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey Ellen

Wat ontzettend vervelend dat je man je uit de slaap houd. Snurkt hij alleen wanneer hij op zijn rug ligt, of ook op zijn zij?

Ik herken je verhaal helemaal. Mijn man snurkt ook zo ontzettend dat ik 's nachts vaak geen oog dichtdoe. Wanneer ik het zat ben dan kruip ik op de logeerkamer en wanneer we loge's hebben stuur ik manlief ook wel eens naar beneden :oops: , toen ik niet zwanger was ging ik zelf wel maar vind het nu niet lekker ;) .
    Hier helpt omdraaien heel af en toe wel eens en ik las op een site dat wanneer hij vooral snurkt op zijn rug, je moet proberen te voorkomen dat hij zo draait. Daar gaven ze als tip iets in de rug leggen zodat ie niet op zijn rug draait...

Heel veel suc6 en voor straks nog ff slaap lekker ;)
    Groetjes Liena

3. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    mijn lief snurkt ook als een gek oplossing :eek:ordoppen ! normale komt zijn volume wel doorheen maar ik heb bij kruidvat een blikje gekocht daar zitten er 12 in en die werken echt perfect..
    Miss hebben jullie er wat aan

4. astra

astra Lid

22 mei 2008
    93
    0
    0
    zelfstandige
    lummen
    hmm heb hier hetzelfde probleem ik slaap ook slecht mijn man snurkt ook maar het ligt niet aan hem dat ik niet kan slapen (geef hem een schop als hij snurkt trouwens ;) )mijn buik zit namelijk in de weg daardoor vind ik gewoon mijn draai niet in bed en idd als je dan eindelijk in slaap valt moet je naar de wc .ik zei vanmorgen nog tegen mijn man het word tijd dat ik beval eindelijk weer wat slaap maar euh dan is de kleine er om je wakker te houden s'nachts hehe

5. Dinky

Dinky Bekend lid

28 mei 2008
    531
    1
    0
    Musselkanaal
    Ik ken het.. hier ook zo'n snuerkerd die me mijn nachtrust verstoord hihi...Oordopjes is misschien wel een goede tip idd :)

En anders gewoon een stuk duktape over zn mond heen plakken :evil: 8)

6. ancie

ancie Bekend lid

17 feb 2007
    514
    0
    0
    hee wat vervelend dat je vriend zo hard snurkt maarrr! bij de apotheek kan je van die neus spreaders halen die plak je op de neus zodat de vleugels niet dicht kunnen klappen en hij meer lucht krijgt
    bij mijn vriend werkte het heel goed en na een jaar van neusklachten enz hebben ze hem geopereerd en zo een spreader in zijn neus geplaatst
    miss iets op te proberen

liefs ancie

7. MisssZ

MisssZ Bekend lid

20 nov 2008
    541
    0
    0
    't Gooi
    Als je echt zo'n last van je vriend hebt met het snurken dan kun je ook van die plakkers voor op zijn neus halen. Die zorgen ervoor dat ze niet gaan snurken omdat ze meer ademvrijheid hebben. Lijkt me ook niet fijn om met oordoppen te slapen, maar dat kun je dan ook proberen natuurlijk.

Probeer anders overdag als je de kans ervoor hebt om af en toe je mandje op te zoeken. Je hebt je rust hard nodig.

8. LadyDaisy

LadyDaisy Niet meer actief

Ja, ik slaap ook al zo slecht de laatste tijd.
    Ik heb afgelopen week heerlijk op de bank geslapen, niet erg gezellig maar we kwamen wel beiden aan onze nachtrust! En dat vind ik toch wel iets belangrijker dan samen in bed liggen.
    Afgelopen nacht weer samen in bed geslapen, en dat ging goed, maar ik heb al tegen mijn schat gezegd dat zodra ik niet meer goed kan slapen, ik weer op de bank ga. :)

9. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Erg is dat he dat slechte slapen.
    Hier geen snurkende man, maar gewoon last van mezelf. :)
    Wordt om de haverklap wakker, als je moet omdraaien, dan weer neus snuiten, dan nog een keer naar de wc, dan weer dorst en dan weer een neus die dicht zit. Op deze manier heb je 's nachts van alles te doen behalve slapen.
    Ik hou gelukkig niet m'n man wakker zegt ie.

10. ellentje23

ellentje23 Bekend lid

30 mei 2008
    535
    0
    0
    verzorgende ig
    regio utrecht
    hey hey, wat ben ik blij om te lezen dat ik niet de enige ben die niet kan slapen...
    nou ik ben uit eindelijk om 8 uur me bedje weer in gegaan en werd elk uur als nog wakker en toen weer me lig niet kunnen vinden dus heeft niet veel nut gehad maar ja heb toch nog bijna 4 uur geslapen beter iets als niets zeg maar...
    en ik kan s middags wel naar me bed gaan maar dan weet ik zeker dat ik vanavond weer niet slaap en dus weer heel de nacht aan het spoken ben :(

en vriendlief snurkt niet alleen als die op zijn rug ligt maar ook als die op zijn zij ligt de enige manier hoe die dan kan liggen is op zijn buik maar dan vind ik het weer irritant dat hij met zijn hoofd in mijn gezicht ligt te ademen :(
    en de bank ja die had ik ook al geprobeerd maar daar kan ik ook niet op in slaap komen dus ja dan maar wakker blijven :(

groetjes

11. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

hoi ik had ook erg last van slapeloze nachten maar dan meer omdat ik ineens midden in de nacht klaarwakker was,
    met mn verloskunige over gehad dat ik op deze site had gelezen dat iemand Dormiplant van VSM gebruikte, en zij gaf aan dat zij dat ook adviseerde bij slechte nachtrust.
    ik nam twee tabletjes en ik moest maken dat ik binnen een half uur in mn bedje lag, viel bijna om van de slaap. resultaat dat ik ook de 2 nachten erna zonder tabletjes goed slaap omdat ik het ritme te pakken heb gekregen. dus zo nu en dan naar bed met dormiplant en soms hoeft het niet eens. en mijn vriend gaat altijd nog computeren en dan hoor ik dat tikken op het toetsenbord. dus doe ik oordoppen in en ik heb het bovenraam boven de deur waar het licht vandaan komt afgeplakt met karton van een doos.
    hopelijk heb je iets aan deze tips,
    groetjes

12. aafke77

aafke77 Actief lid

21 jul 2008
    190
    1
    0
    Apeldoorn
    Ook hier slapeloze nachten. Om de 2 á 3 uur wakker omdat ik moet plassen en ook nog eens een snurkende vriend. Nu is ie ook nog eens verkouden dus dubbel lawaai. Oordoppen werken idd erg goed. Gelukkig snurkt vriendlief normaal gesproken alleen op zijn rug, dus dan vraag ik hem vriendelijk doch dringend ff op zijn zij te gaan liggen, dan gaat het meestal weer goed. Maar nu hij verkouden is, is het echt een draaaaamaaaa!

13. Luanti

Luanti Actief lid

21 jan 2008
    154
    0
    0
    Heeel irri.... dat slechte slapen. Nu snurkt mijn man gelukkig niet, maar ik slaap al slecht van mezelf, zeg maar :(

Wordt er niet goed van... voel me net Wally Walrus als ik me 's nachts om wil draaien in bed en kan dat dus ook niet meer onbewust doen. Gelukkig woel ik niet zo extreem veel, maar toch wel een paar keer per nacht.

Ze zeggen dat je lichaam zo alvast kan wennen aan de gebroken met je kleintje straks... Nou: Bedankt! Ik denk dat ik er straks ook zo aan gewend ben, dus die 'voorpret' hoeft nu nog niet! :):D

14. ellentje23

ellentje23 Bekend lid

30 mei 2008
    535
    0
    0
    verzorgende ig
    regio utrecht
    Ze zeggen dat je lichaam zo alvast kan wennen aan de gebroken met je kleintje straks... Nou: Bedankt! Ik denk dat ik er straks ook zo aan gewend ben, dus die 'voorpret' hoeft nu nog niet!

ja dat denk ik ook ja ik vind het ook nog niet echt nodig dat me lichaam dit nu al aan het doen is had best nog even kunnen wachten hoor een week of 8 ;)

Deel Deze Pagina