Wie heeft er verstand van een zwangerschapsgordel?? vanaf wanneer is dit nodig of kan een gewone gordel ook gewoon???
Ik heb zelf geen idee. Maar volgens mij heeft Lin er een. Als ze niet reageert kun je haar mischien ff een pb sturen ?
ik heb nooit een zwangerschapsgordel gedragen, en ben dat nu ook niet van plan. ik geloof dat ze ook niet zo goed uit de tests zijn gekomen. volgens mij word gewoon aangeraden om de gewone gordel te dragen , en de onderste dan gewoon onder je buik te laten lopen.
Ik heb er inderdaad een. Ik vind het ideaal, dat ding houdt de autogordel naar beneden zodat hij niet rond mijn buik zit. Ze zijn wel duur vind ik, 45 euro. Maar als je veel rijdt, is het de moeite wel waard vind ik.
Misschien heb je hier iets aan? Info van website www.baby-walz.com (ff gegoogeld) Speciale zwangerschapsgordel Beschermt het kind in de buik van de moeder door de heupgordel van de buik weg te houden! Experts raden aan, deze speciale gordel reeds in de eerste maanden van de zwangerschap te gebruiken, aangezien ook in deze vroege fase ongelukken of snel remmen het loskomen van de placenta tot gevolg kunnen hebben. Wordt geleverd met een zacht gewatteerd zitkussen. Speciale zwangerschapsgordel: eenvoudig en snel te monteren en makkelijk in gebruik.