Gebruik Provera

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Zissle, 19 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zissle

    Zissle Nieuw lid

    19 mrt 2006
    1
    0
    0
    zelfstandig
    maastricht
    Hallo ik zal mij ff voorstellen,ik ban Anja en ik ben 43 jaar ...ik denk dus dat ik wel wat ouder zal zijn als de gemiddelde bezoeker van hier.
    Maar ik zit met het volgende ,ik gebruik al een tijdje provera in 10 mg ,elke 14 dag moet ik daar mee beginnen en dan moet ik 1 X per dag 1 tabl. nemen,ik gebruik dit nu een maand of acht ,maar ben een maandje of vier geleden een tijdje gestopt om te kijken of mijn menstuatie misschiens nu zonder problemen zou verlopen ,dat was dus niet zo ,ik bleef weer weken achter elkaar doorbloeden ,dus daarom maar weer gestart met Provera,ik ben dus nu weer een maandje of 3 bezig ,maar na het laatste gebruik ,ben ik bijna niks ongesteld geweest ,normaal heb ik wel 5 pakjes maandverband nodig en dan ook nog het nachtverband,nu deze laatste keer heb ik misschiens 5 verbandjes nodig hehad ...ik vindt dit echt heel vreemd en ben dus bang dat ik zwanger zou kunnen zijn ....en eerlijk gezegd voel ik mij ook anders dan anders ,oke ik weet wat jullie nu zeggen ....snel een test gaan halen ....maar ik zie er nu nog ff tegenop pffffff ....op mijn leeftijd :(
    maar heeft iemand misschiens ook zoiets meegemaakt?

    ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben geweest en hoop op een berichtje terug .....groetjes Anja
     
  2. neeltje

    neeltje Fanatiek lid

    17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    ik ken provera niet, maar ik zou idd wel zeggen ga een test halen dan heb je in ieder geval zekerheid

    succes
     
  3. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Je kan beter testen om het zeker te weten ja.
     
  4. Niet meer actief

    Door het slikken van provera kan de normale cyclus in de war zijn. en kan dus lang duren voordat het normaal op gang komt.

    Alleen een test kan uitsluitsel geven of je misschien toch zwanger bent
     

Deel Deze Pagina