Ik weet het, ben pas 37.4, maar ben het zat: baby daalt in en floept weer eruit als ik plat ga. Als mijn vliezen breken moet ik ook plat, daar baal ik van. Loop rond met gekneusde ribben, val meestal pas als het licht wordt in slaap, ben duizelig en ben helemaal beurs vanonder. Wie zit er in een vergelijkbare situatie en klaagt met mij mee?
mja ik probeer mezelf te weerhouden van actief klagen maar van mij mag de baby eigenlijk ook wel al komen! al bijna hele zwangerschap in ziektewet, BI, mooeee, harde buiken etc. slaap ook heel erg slecht de laatste weken, overal pijn en moet heel vaak plassen. en nu met het einde in zicht lijkt het ineens nog een eeuwigheid te duren.. dat zijn dus die welbekende laatste loodjes.. sterkte iig nog even en hopelijk dient je kleine ventje zich snel aan!
ik doe ZEER overtuigend mee!!! Ik ben het helemaal zat!!! Voel me moe.. futloos.. ben niet vooruit te branden , heb onwijs dikke ( inmiddels bijna zere ) voeten , moet onwijs vaak plassen en slaap snachts gewoon niet!!! VERSCHRIKKELIJK....! ( zo sorry dat moest er ff uit ) Ben ook pas 37.4 zwanger.. maar echt ... laat maar komen die kleine schat! van mij mag een zwangerschap net 3 weekjes korter zijn en van iedereen krijg je maar te horen.. ooohh nog een paar weekjes... tja dat zijn de laatste loodjes... pff daar heb ik ff niks aan lieve mensen... denk ik dan! grr... hebben jullie dat ook? Hoop elke keer dat t begint of dat ze me in willen leiden ofzo maar ja ..dat doen ze dus nog niet Geniet nog wel van de beweginkjes en haat zwanger zijn niet hoor .. maar vind het wel geod nu... fijn toch dat er meerdere zwangeren dit hebben... liefs naampje
@naampje: je bent echt niet de enige hoor! Ben nu zelfs de dagen aan het tellen. Dan ben jij ook de vijfde uitgerekend? Al die goedbedoelde adviezen inderdaad, wordt er gek van, kan niet eens normaal meer van de bank op en af en heb soms echt hulp nodig anders blijf ik gewoon liggen.. Ook heb ik een al een paar weken last van de botjes in mijn tenen, mijn tenen voelen gekneusd, schijnt ook er bij te horen. Kan niet wachten tot ik mijn oude kleding weer aankan en even gewoon een sprintje de trap op kan trekken...pff...
Ja inderdaad ook dan uitgerekend! Ja precies... ik wil mn energie gewoon weer terug... me energiek voelen en inderdaad kleine dingen zoals de trap op sprinten.. zie er nu al tegenop dat ik straks weer de trap ff op moet.. bah! Wat zal ik me toch ''herboren'' voelen na de bevalling denk ik dan... en hoop ik haha! wou dat we al wisten hoelang we nog moeten wachten....
Inderdaad! Zou nu al de datum willen weten, maar aan de andere kant als je zou horen dat het 41.5 zou zijn, zou je nu ook niet blij zijn. Rommelt het al bij jou?
nee inderdaad zou je ook niet blij zijn nee... ja al vanaf week 34 ... dus zegt helemaal niks helaaaa! bij mij althans? en bij jou rommeld het al bij jou? het is je eerste toch?
Ne, dit is mijn derde zwangerschap, vorig jaar met 20 weken bevallen van een levensloos kindje. Zie dus erg op tegen de bevalling, emotioneel gezien dan. Heb ook een zoontje rondlopen maar die vraagt niet heel veel aandacht deze dagen gelukkig. Is dit jouw eerste? Heb al maanden last van harde buiken en lichte voor weeën de laatste weken en sinds vandaag diaree, hoop stiekem dat dit een voorteken is..
poeh heftig Nicky, kan me voorstellen dat het dan nu emotioneel extra zwaar is voor jou.. en 'rommelen', tja, wat is rommelen? nog geen slijmprop o.i.d. gezien, wel veel harde buiken maar dat heb ik opzich al een groot deel van de zwangerschap.. soms wat krampjes maar niks regelmatigs. Ik hoop elke dag dat het misschien die dag zal komen maar omdat ik nog weinig 'gerommel' bespeur kan het voor mij gevoel ook nog wel 4 weken duren ofzo en dat klinkt echt als een eeuwigheid.. Nicky ik lees in een ander topic dat het bij jou nu flink aan het rommelen is... succes, hopelijk zet het door!!
Thanks! Tja waar moet ik beginnen? Heel moe, last van mijn bekken, vocht vasthouden, veel plassen vooral 's nachts.. En ik heb er ook nog 1 rondlopen die wilt dat ik constant met haar speel. Normaal wil ik wel met haar spelen maar ik heb geen puf..! En iedereen waar ze mee wilt spelen is op vakantie (arme meid!)
Hallo meiden, Ik klaag ook even mee. Ik heb vooral momenten dat ik het helemaal zat ben, gelukkig nog niet constant. Maar ik ben er gewoon helemaal klaar voor en zo ontzettend nieuwsgierig naar onze kleine meid! Daarbij heb ik ook last van vermoeidheid, bekken en hormonen en ik verlang er ontzettend naar mijn eigen lijf weer terug te hebben, herkennen jullie dat ook?
Ja ik herken het hoor! Met mijn dikke buik ben ik wel beperkt. Probeer dat maar uit te leggen aan je dochter (bijna 4).
Ik kom ook heeeeerlijk even klagen! Ik ben er nu zoooooo klaar mee! Mijn man is alleen in de weekenden thuis, dus door de week sta ik er alleen voor met een soms strontvervelende peuterpuber. Ik ben doodop! ik heb het helemaal gehad! Ik heb ontzettende druk op mijn onderbuik en slaap echt super slecht. De baby is ook nog steeds niet ingedaald! Ik ben zooo blij als mijn man vrijdag thuiskomt...dan heeft hij 3 weken vakantie. En dan maar hopen dat ik heeeeeeeeeel snel in die 3 weken beval...want anders sta ik er na de bevalling weer zo snel alleen voor. Arrgghhhhh Ik wil gewoon NU bevallen!!!!
Ik ben nog niet zover, maar wens jullie wel heel veel sterkte dames! Hoop dat jullie snel na een voorspoedige bevalling jullie kindjes in je armen mogen houden!