eerste 42 wk en ingeleid, 2e spontaan?

Discussie in 'De bevalling' gestart door duimerijntje, 17 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    wbt strippen dat hebben ze bij mij ook 2x gedaan (met 41.3 en 41.5) ben met 41.6 ingeleid dus dat heeft niets uitgehaald (ja een kleine cm ontsluiting waardoor ze meteen de vliezen konden breken bij inleiding) maar deze keer zou ik het zeker weer laten doen.. als het moet vanaf 38 weken elke dag ;)
    het is absoluut niet prettig, maar als ik daarmee de kans op een natuurlijke en "spontane" bevalling vergroot dan doe ik dat zeker te weten!!

2. duimerijntje

duimerijntje Bekend lid

22 jun 2008
    720
    0
    0
    Ja dat dacht ik in eerste instantie ook, strip maar vanaf 38 weken als het mogelijk is iedere keer. Maar ja dat betekent dat ik weken bijna niet kan lopen van de pijn. Het deed echt hels veel zeer. Ik ben er nog niet helemaal uit! Ik hou er inmiddels wel rekening mee dat deze weer laat zal zijn. Dus ik tel altijd nog 13 dagen erbij op. Dat is namelijk op vrijdag en waarschijnlijk leiden ze dan in om het weekend voor te zijn.

Nog 72 dagen dus, dan zal ik het zeker weten hoe het gelopen is.

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    In het begin van het topic heb ik ook een reactie geplaatst. Van mijn eerste dochter ben ik met 41+6 weken bevallen (wel een spontaal op gang gekomen bevalling).
    Ik had verwacht dat het dit keer ook lang zou gaan duren. Maar afgelopen dinsdag braken met 39+6 weken ineens mijn vliezen en 's avonds is mijn tweede dochter geboren :)

Dus een positief bericht ;)

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Mosa: kijk dat geeft de burger moed :D :D
    van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie 2e dochter!

5. duimerijntje

duimerijntje Bekend lid

22 jun 2008
    720
    0
    0
    @ Mosa: wat goed!! Gefeliciteerd met de kleine!! Fijn dat het ook zo onverwachts spontaan is gekomen. Dat geeft weer moed :)

Deel Deze Pagina