Zijn dit rugweeen?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Nicky1973, 20 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Denk dat ik nu onregelmatige rugweeen heb, ter hoogte van mijn nieren. Is dit te hoog en horen ze altijd in de onderrug te zitten?
    Dit doet in ieder geval meer pijn dan normale buikweeen.
    Alvast bedankt voor de reacties.

2. Butterfly

Butterfly Bekend lid

13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Ik vind rugweeen pijnlijker maar misschien is dit per persoon verschillend. Ik had ze samen met weeën in de bovenbenen. Komt het ook opzetten, hoogtepunt bereikt en zakt het dan weer af?

3. Tetje0885

Tetje0885 Actief lid

17 apr 2009
    490
    0
    16
    Ik had het echt in mijn onderrug, en het was veel pijnlijker dan gewone weeen. Maar misschien kun je het ook in je bovenrug hebben? Dat weet ik eigenlijk niet. Maar als het met een vlaag komt en gaat, dan lijkt het mij dat het weeen zijn.... dus dan zou het wel kunnen toch? ;)

4. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

5 mei 2010
    2.645
    0
    36
    Twente
    Ik had ook alleen rugweeen en zaten echt in mijn onderrug. Het was echt geen pretje.

5. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Ja, inderdaad. Is na een uurtje gestopt, het rommelt al aardig twee dagen. Spannend!

6. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Dit wordt de derde bevalling, ik denk ze inmiddels aardig te herkennen, alleen de hoogte deed me twijfelen..:( En inderdaad veel erger dan buikweeen! Geef die maar!:)

7. rianneke1985

rianneke1985 Actief lid

6 jul 2011
    135
    52
    28
    Nu even moeder :)
    Dordrecht
    Hier hetzelfde al vanaf gister en ze worden ook wel pijnlijker maar ze zijn nog te onregelmatig, maar ze zitten wel in mijn onderrug. Ik heb ze bij mijn dochter gehad, maar vanaf 8 cm vond ik het echt heeeel pijnlijk. Daarvoor meer irritant. Ik heb ook knallende koppijn en ben hondsberoerd, en ben echt uitgeput, want de kleine heeft vanaf 4 uur tussenin gelegen, ik slaap dan niet meer, en daarvoor werd ik geteisterd door een mug.... Ik heb echt een off-day... Hopelijk niet te veel voorweeen vandaag, kan ik misschien tussen de middag nog slapen....

8. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    @rianneke: jeetje, juist als je je rust zo hard nodig hebt, gaat het niet!

9. rianneke1985

rianneke1985 Actief lid

6 jul 2011
    135
    52
    28
    Dordrecht
    Ja zal je altijd zien he, gelukkig gaat de kleine morgen een dagje naar opa en oma, mja, ik twijfel heel erg of ik vanmiddag even de vlos ga bellen, want die hoofdpijn en die misselijkheid... en het rommelt goed, kleintje is normaal heel druk in mijn buik (ze noemen dr telkens jumping foetus haha) en nu is ze rustig... Soms ff tussen de harde buiken door voel k dr even kort, maar minimaal. En dat ze ff kijken naar mijn bloeddruk enzo... Mja aan de andere kant wil ik ook niet piepen en hebben alle vrouwen aan het eind van de zwangerschap wel eens een off-day... Alleen die hoofdpijn.... pff die is echt niet te harden...
    Mijn man is werken en die zit toevallig vandaag ook 2 uur vanaf huis, word ik ook onrustig van pfff....

10. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    Nicky, sterkte en succes, hopelijk zet het door! (en transformeren de rugweeën naar buikweeën ;))

11. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    wel oppassen he met hoofdpijn dat is toch ook 1 vd tekenen van zwangerschaps vergifitiging? wie weet voor de zekerheid toch ff de vk bellen :)

suc6!

12. Jute

Jute Fanatiek lid

20 jul 2011
    2.011
    204
    63
    Vrouw
    Lekker bellen, daar zijn ze voor.

13. rianneke1985

rianneke1985 Actief lid

6 jul 2011
    135
    52
    28
    Dordrecht
    Ja ik ga zo die kleine op bed leggen, en dan ga ik zelf ook ff plat, hopen dat ik kan slapen maar dat zal wel lukken... Als ik me daarna nog zo voel dan bel ik de vlos, moet ze maar komen kijken. Ik zit zowat scheel te kijken van de hoofdpijn en dat in combinatie met die voorweeen (want dat zijn t, er zit geen ene regelmaat in) is wel ff funest voor nu... Bedankt voor jullie lieve zorgen :)

14. boterbloempje83

boterbloempje83 Fanatiek lid

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    lees even met jullie mee :)
    rugweeen, kun je die ook alleen maar aan 1zijde hebben? want ik heb regelmatig nu aan mijn rechterzij echt pijn in mijn onderrug, het komt en gaat.. 3x gedouched helpt helaas niet.. straks controle bij vk.. dus ben eens benieuwd wat hun zeggen..

15. Bri

Bri Niet meer actief

Ik had ze echt vanuit het midden, dus niet vanuit één kant.
    Qua hoogte zo'n beetje halverwege tussen m'n billen en m'n middel (of waar m'n middel ooit zat).

Maar of het ook vanaf één kant kan, geen idee. Omdat je zegt dat het komt en gaat, en niet minder wordt als je doucht zou ik denken dat het wel weeën kunnen zijn. Gelukkig ga je zo naar de vk, kun je het meteen vragen.

Sterkte meiden. 't Is geen feestje maar je weet waar het voor is he....

16. Butterfly

Butterfly Bekend lid

13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Met douche kan je het wel verlichten maar het gaat niet weg

17. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Vannacht had ik die alleen links,later verschoven ze ook naar rechts, dus kan wel denk ik. Spannend!

18. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    @rianneke:piepen mag hoor en bel voor de zekerheid de vlos, daar zijn ze voor!
    @Ros: dankje, maar is nu weer rustig helaas..:(

19. rianneke1985

rianneke1985 Actief lid

6 jul 2011
    135
    52
    28
    Dordrecht
    He dames
    Nou vanmiddag nog steeds wakker geworden met knallende koppijn, dus ff vlos gebeld. Ik moest gelijk naar t zh voor ctg want de vlos was erg druk. Alles was goed op de ctg, wel wat wee activiteit.
    Na het CTG nemen de harde buiken wel erg toe, ze worden ook wat pijnlijker in mijn rug... De vlos nog gebeld om door te geven dat alles goed was in het zh. Ze raadde me aan vroeg naar bed te gaan en even te gaan klokken of ze regelmatig komen... Maar het is moeilijk klokken ze komen vrij snel op elkaar. Ik ga gewoon proberen te slapen en dan merken we het wel. Als het echt weeen zijn, dan word ik wel wakker neem ik aan :)

20. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    @rianneke suc6 meid!!

Deel Deze Pagina