Beste (aanstaande) moeders, Hoe/wat voelden jullie tot de eerste 9-10 weken? Stekende/rommelende buik? Druk op je darmem/maag etc. Roep t maar
Poeh..... waar zal ik beginnen! - Voor NOD onwijze steken en trekkerig gevoel in de liezen.. - precies vanaf week 5 tot week 7 hele dagen misselijk (niet overgeven), geen eetlust meer, veel dingen niet meer lusten (ja ja cliches zijn waar..lust geen vlees en koffie meer!), echt SUPERmoeeee zijn. - Vanaf week 7 tot nu: maagzuur, vlagen van misselijkheid, meer trek in eten, nog steeds geen trek in bepaald soort eten!, in de avond last van mijn darmen, opgeblazen gevoel en winderigheid (wat dus ook buikpijn kan veroorzaken), meer moeite met de grote boodschap. Oh ja... Voor NOD tot nu: de hele dag supergele urine! Ook al drink ik veel...blijft echt geel!
mijn enige klacht was: moe, moe en nog eens moe! Om een uurtje of 7, 8 's avonds viel ik vaak op de bank in slaap!
moe, bandenpijn, misselijk, darmproblemen, hoofdpijn, zere borsten... en dat al vanaf NOD. maar goed, het hoort er bij!
de eerste 14 weken was ik ontzettend moe. Had echt nergens geen energie meer voor en kon de hele dag wel slapen. Week 7,8 en 9 erg misselijk geweest met overgeven. Verder gedurende de hele periode pijnlijke borsten, af en toe wat steekjes in de buik en een moeilijke stoelgang. En nu sinds een aantal dagen ontzettend last van maagzuur.
Mijn moeheid ging juist over met 9/10 weken, wel veel last van bandenpijn (nog steeds), zere en gespannen borsten (nog af en toe), tepels werden donkerder.
Ik was moe, al in de week vanaf de bevruchting. Ik kon opeens slapen midden op de dag? Nooit eerder gehad. Moeheid is heel lang gebleven hoor! Verder had ik in week rondom positieve test enorm het gevoel ongesteld te gaan worden, pijn onderin mijn buik, krampen! Mijn borsten waren groter geworden en gevoelig! Gevoelige borsten had ik wel vaker gehad, maar dat ze groter waren geworden nog nooit. Dat was ook het eerste teken waarvan ik dacht: zou t dan echt? Meer afscheiding Vanaf week 6 werd ik misselijk, had vooral in middag en avond last. Dat is pas sinds week 34 zo'n beetje over, kan nu weer genieten van eten! Die eerste weken lijken zo langzaam te gaan he! Succes in ieder geval!