Mijn gyn heeft me nu 10 dagen 5mg voorgeschreven.. Eerder was dit 10 dagen 10mg. Klopt dit nu dan wel? Wie kreeg ook 10 dagen 5mg? Anders moet ik morgen even bellen en weer langs gaan. Zou het zonde vinden als het niet gaat werken omdat de dosering te laag is!
Hey ik heb 7 dagen 5mg. Bij mij is dat altijd genoeg geweest.. vanmorgen de laatste ingenomen dus nu afwachten. .
De ene keer kreeg ik 5mg en de andere keer 10mg. Verschilt ook per gynaecoloog. Inprincipe ga je gewoon ongesteld worden hoor, al zal het misschien nu wat langer duren.
hai bedankt voor jullie reacties! stelt toch wat gerust. ik kon alleen maar dames vinden die 10mg gebruikte. vreemd dat het zo verschilt dan. hoewel ik liever zsm ongesteld wordt, zal ik dan maar genoegen nemen met deze dosering. Shally, merkte jij dan verschil met de ene of andere dosering?
Ik weet niet meer hoeveel mg ik had. Maar ik heb kuren gehad van vijf dagen en dan drie pillen daags, van 7 of 10 dagen en dan één keer daags, soms ook twee pillen per dag. Dat hing er echt van af welke gyn ik had. Alle kuren werkten, alleen ben je bij de ene wat langer bezig dan de andere. Ik had overigens altijd Primolut en niet Provera, maar de werking is hetzelfde. Succes!
Ik heb ook een keer 7 dagen 5mg meegekregen. Ik vond dat vreemd, want las ook dat er vaak 10 dagen 10mg wordt gegeven. De dag erna had ik naar de gyn gebeld om te vragen of het wel klopte. Toen kreeg ik alsnog voor 10 dagen 10mg mee.. Beetje vreemd dus Als je t niet vertrouwd, dan zou ik morgen gewoon ff bellen.
bedankt voor jullie reacties! Flora, jouw eerdere posts was ik ook tegen gekomen, en dat bracht me ook aan het twijfelen. Ik heb net even de gyn gebeld en ze geven aan dat elke gyn het weer anders doet (sterker nog: dezelfde gyn schreef me eerder 10mg voor en nu dus 5), maar dat de werking hetzelfde moet zijn, het kan alleen misschien iets langer duren.
Met 5mg duurde het wat langer voordat ik ongesteld werd. De eerste keer dat ik die 5mg mee kreeg heb ik ook gebeld naar het ziekenhuis en toen zeiden ze dat inderdaad dat het verschilt per arts.
Succes! Hopelijk snel ongi! Overigens is het per cyclus ook weer verschillend. De eerste keer werd ik pas na 7 dagen na de laatste pil ongi. En de tweede keer werd ik al ongi op de laatste dag van de kuur.
voor wie het nog leest: na 8 dagen 5mg kwam de bloeding op gang. Kuur dus niet af hoeven maken, en snelle reactie!
Super fijn! Ook fijn dat je nog even meldt hoe het is afgelopen ik vind het altijd een vervelend als ik een oud topic aan het lezen ben en niet weet hoe het afloopt. Haha.
Precies de reden dat ik het meldde hihi. Inmiddels zit in op de wachtbank. Jij succes ook, ik kom in mijn zoektochten vaak topics van je tegen. Blijkbaar loop ik tegen zelfde dingen aan als jij.. En dat maakt dat ik extra voor je hoop op een mooi resultaat!
Dat hoop ik ook! Ik kom je wel weer tegen als er hier wat te melden valt, het is je gegund! Ik meen me te herinneren dat we ooit in een topic over grote follikels samen zaten. Toevallig heb ik nu (1e ronde clomid) meteen weer mega follikels. Ze zijn nu 26/22/22 en vanmiddag pas lh-piek. Even delen vanwege de geschiedenis