Morgen is het zo ver, we gaan om half twee naar de huisarts. Zitten in ronde 11 (aandikken naar een jaar bezig kan dus wel). Ik zal proberen me niet af te laten schepen: gaan niet weg zonder verwijzing voor gyneacologisch onderzoek en sperma onderzoek Hoop dat het niet het begin is van een lang medisch circus...
Ik heb na 14 rondes de gyn gelijk gebeld,omdat ik vorig jaar een mk heb gehad kon ik hem dus gelijk bellen. Heb toen gelijk een echo gekregen om me eisprong te bepalen,en kijken wanneer we samenleving moesten hebben. Dat wil die rondes doen,zitten nu in de 2e ronde,nu moet man lief zijn zaad laten testen en als ik nu niet zwanger ben krijg ik een hsg. Sucses met alle onderzoeken. Kareltje
Ik kom net terug van ons eerste bezoek aan de huisarts. Vriendje kan volgende week zijn sperma inleveren, ongeveer een week wachten op de uitslag. Afgesproken dit af te wachten. Als het sperma goed is krijgen we een verwijziging naar de gyn, aangezien ik een zeer regelmatige cyclus heb zag hij nu nog geen reden voor een verwijzing. Dus even het zaadonderzoek afwachten. Hou jullie op de hoogte. Miss1976 al nieuws van jullie onderzoek?