Puregon - verloop

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door VioletRose, 27 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VioletRose

VioletRose Niet meer actief

Ik wilde heel graag weten hoe het bij jullie traject is verlopen tijdens het gebruik van Puregon.

Ik startte 13-6 met 50 eh en zit nu sinds vrijdag 22-6 aan de 75 eenheden. Mijn bloedwaardes blijven rond de 0.25-0.30. Vandaag weer gebeld en nog steeds 0.29....

De assistenten hebben mij verteld dat pas rond de 0.40-0.80 wat gebeurt...dus ik zit er nog niet.

Hoe is bij jullie gegaan. En waren er andere meiden waar met 50-75 niks gebeurde? Wanneer gebeurde er wat bij jullie?

Overigens....het is niet dat ik dit vraag omdat ik ongeduldig ben hoor :) Ik wilde alleen graag wat meer ervaringen horen. Ik heb nml niemand in de buurt die ervaring heeft.

Alvast ontzettend bedankt! :)

2. VioletRose

Iemand die zijn puregon ervaringen met mij wilt delen? :)

3. HopeFaith

HopeFaith Niet meer actief

Ik begon 3jr geleden met 125, helaas niks. Opgehoogd naar 175 ook niks. Uiteindelijk zat ik na 3 weken op 250. De maanden erop elke keer 150. En afgelopen keer had ik 125 en een felle overstimulatie. Dus het is bij mij helemaal een zooitje ;)

4. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ik heb alles bijelkaar 13 dagen gespoten waarvan 6 dagen met puregon 125ie. op de 13e dag had ik 12 eicellen.
    Na de hand (toen ik zwanger bleek) had ik een fikse overstimulatie.

5. VioletRose

Bedankt voor het delen van jullie verhalen. Beide dus overstimulatie gehad! Poeh!

@ HopeFaith: Jeetje, en nu? Spuit je nog steeds of ben je overgegaan op iets anders?
    @ Juffie26: Gefeliciteerd met de zwangerschap!

Graag hoor ik ook wat meer verhalen omtrent het gebruik van Puregon. :)

Ook heel graag postieve verhalen waar het eerst ook moeilijk leek. Ik ben nml zo bang dat ik er nooit kom....

6. HopeFaith

HopeFaith Niet meer actief

Ik ga maandag weer beginnen met puregon alleen ditmaal 100IE per dag. Ze kunnen altijd verhogen of verlagen. Het is altijd even zoeken naar het juiste. Scheelt per persoon.

Niet bang zijn!! Ze zijn er om je te helpen.

7. mmmmmm

mmmmmm Actief lid

5 feb 2011
    126
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heb een beetje een vreemd verloop met Puregon. Ik begin meestal op 58IE per dag, en heb nog nooit een hogere dosering dan 75IE per dag gehad. Helaas is het bij mij vrij lastig te 'sturen', want het is meestal heel lang niets, en dan ineens heel veel. Gelukkig is dat niet bij iedereen zo, want hoor in mijn omgeving veel positieve verhalen!
    Succes!

8. Justme1985

Justme1985 Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.028
    641
    113
    Ik heb 6x IUI gehad waarbij ik puregon moest spuiten, ik begon dan op dag 5 en op dag 14 meestal een follikel van ongeveer 14mm en vanaf dag 14 kregen ze vaak een spurt dus ik had vaak op dag 18 á 19 mn eisprong en de IUI... het aantal follikels verschilde wel... had er 1x 1, 1x 3 en de andere 3x gewoon 2 follikels.

Wat betreft de bloedwaardes kan ik je niks over zeggen want ik kreeg alleen follikelmetingen er werd nooit bloedgeprikt bij mij

9. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    even uit een ander topic gehaald waar ik net gereageerd had, met ongeveer dezelfde vraag.

10. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Hier eerste ronde 75eh, 14 dagen gespoten, deed niets. Vervolgens 3 dagen 100eh gespoten en opeens een ei van 20mm.
    Niet raak.

Tweede ronde meteen begonnen met 100, tot op dag 15 niets te zien en op dag 18 ineens een ei van 19mm en twee kleintjes van 12mm.
    Nog 1x 100eh gespoten en Pregnyl gekregen. En uiteindelijk dus zwanger.

Geef de moed niet op hoor, ook al is het moeilijk om positief te blijven. Uiteindelijk zal het wel aanslaan, alleen de juiste dosis bepalen voor jouw lichaam kan veel geduld vragen...
    Mijn gyn zei dat de gemiddelde vrouw reageert op 100/125 eh.

Veel succes hoor!

Deel Deze Pagina