Wanneer menstruatie na laparoscopie?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by HopeFaith, Aug 30, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. HopeFaith

HopeFaith Niet meer actief

Hoi meiden,

Hoelang duurde het bij jullie voordat jullie menstrueerde na de laparascopie?
    Ik ben op 2 augustus behandeld. Nu al een week last van mijn borsten en soms krampen in mijn onderbuik net alsof mijn menstruatie eraan komt.

Als ik het goed heb gevoeld heb ik de 15e mijn eisprong gehad, had toen een felle pijn wat ik vaker heb gevoeld tijdens mijn eisprong.
    Tot op heden nog geen menstruatie te bekennen.

Gister had ik wel iets heeeeel licht gekleurd 'slijm' bij het afvegen maar daarna is er niets meer gebeurd :(

Zwanger kan ik niet zijn. Heb na de operatie geen gemeenschap gehad doordat wij nogal langs elkaar heen werken deze maand..

2. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

Feb 22, 2007
    9,268
    1
    36
    Ik ben op 25 mei 2010 geholpen, en werd op 26 juni 2010 voort eerst ongesteld ..

3. bonita

bonita Fanatiek lid

Jul 22, 2010
    1,155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb mijn laparoscopie op 7 augustus gehad en ik zit inmiddels op dag 33 van mijn cyclus. Ik verwacht dat mijn cyclus dit keer 37 dagen zal zijn (heb altijd langere cycli).

4. HopeFaith

HopeFaith Niet meer actief

Oeps... Ik Heb gister met blije open armen de rode duivels ontvangen :D Precies 28 dagen na de behanding!

Share This Page