Dames! Ik heb gisteren getest en ik heb lichtje streepjes! Ik ben blij, maar ook bang, en ik weet het eigenlijk even niet! Mijn NOD is eigenlijk pas zaterdag dus ben erg vroeg.... ik ben bang dat het dan nog te vroeg is en misschien nog misgaat en zaterdag gewoon ongi wordt.... HELP! Nou ben ik benieuwd, zou de arts (die vandaag gaat bellen) in het bloed van vorige week ook kunnen zien dat ik zwanger ben? Ik weet ook niet of ze daar uberhaupt wel op testen? Ik zit dus vol spanning, super veel wakker geweest vanacht en vandaag was ik vroeg wakker (dat is niet normaal voor mijn doen!) En ik ben ook bang, en dat ga ik ook aan de dokter vragen, ik heb steekjes rechts onder in mijn buik, ik ben toch bang dat het misschien een bbz is... wat zijn de klachten als dat zo is? Pfff ik zit op mijn werk maar ik had beter thuis kunnen blijven want werken zal ik niet echt vandaag! Heeft iemand tips? Kan iemand me geruststellen? Liefs Karin
Ik heb toch mijn banner aangepast! Een streep is een streep zeggen ze en misschien ga ik het dan zelf ook nog geloven als ik die banner zo zie! Liefs Karin
Hoi allemaal, Nou vanmiddag mijn gyn aan de telefoon gehad en hij begon erover dat ze toch graag een kijkoperatie willen doen ipv een baarmoederfoto. En hij begint dat zo uit te leggen dus ik zeg: ehm ik moet zaterdag ongesteld worden en ik heb gisteren een test gedaan en had een lichte positieve streep! Dus hij: oh nou spannend! Hij zei nog wel dat mijn bloed van vorige week helemaal goed was! Maar blijkbaar hebben ze toen niet getest op zwangerschap... Hij zei dat ik het beste kon wachten tot na het weekend met nog een keer testen omdat de streep dan heel duidelijk moet zijn! (yeah right alsof ik tot maandag kan wachten...dat wordt vanmiddag racen naar de winkel en een stuk of 4, 5 testen halen en elke dag testen hihi!) Mocht ik dus maandag nog niet ongesteld zijn en een positieve test hebben dan moet ik bellen om voor de week erop een echo te laten maken. Dit om zeker te zijn dat het eitje/vruchtje/embryo wel echt in de baarmoeder zit en niet ergens anders, een bbz dus... WEER WACHTEN DUS! Wel fijn dat hij een echo wil doen want dat was ook mijn vraag (en mijn angst) hoe weet ik zeker dat het geen bbz is? Nou het is toch weer een heel verhaal geworden.... Ik hou jullie op de hoogte! ik hou mijn plas op tot ik thuis ben! en ga dan toch weer ff testen! Liefs Karin
Oh Karin, ik hoop zo dat je echt zwanger bent en dat alles goed is! Zal voor je duimen! ik zou ook iedere dag testen, hihi. Veel te spannend allemaal. *duim, duim, duim* Liefs
Hey Bright (Bianca) Ja en het is ook zo onwerkelijk! Ik geloof het eigenlijk niet maar ik wil het wel heel graag geloven! de test van CB was toch wel duidelijk, die van babyboomshop was erg licht maar je zag wel op alle testen een lijntje en dat heb ik nog nooit eerder gehad! Lief dat je voor me duimt! Ik duim ook voor jullie! En al veel tips gehad over verbetering zaad? En ja ik weet niet of het een fabeltje is...maarrre eieren laten eten? Liefs Karin
gefeliciteerd .. nja ik heb vandaag me eerste bloedprik gehad,. 1 week na eisprong.. de volgende krijg ik met ongeveer een week en daarna me echo .. spannend allemaal hoor jeetje
Haha, ja dat zou ook nog een optie zijn. zal vanavond een eitje voor hem koken Een streep is een streep toch? Liefs
Karin @ gefeliciteerd meid! wat gaaf zeg, ben wel een beetje jaloers hoor, hihi. Ik ben wederom verblijd (dus niet) met de rode vlag en heftig ook ,bleh. maar des te blijer ben ik met de gyn afspraak. Ik had ergens gelezen dat zink tabletten bij mannen het zaad zou kunnen verbeteren. Misschien hier even op google?
@Nhene, spannend ook voor jou! helaas bestaat het meerdendeel echt uit wachten, afwachten en nog eens wachten! pfff frustrerend! Maar ik duim voor je! @Bright hihi baat het niet dan schaad het niet toch? En ja een streep is een streep dat zeggen ze! Maar toch... ik wil dat die streep van het schermpje afspringt zo donker! En ook overtijd dat zou ook helpen, ik ben nu toch een beetje bang, stel dat het mis is gegaan dan zou ik gewoon ongi worden zeg maar... pfff ik denk dat ik het pas echt geloof als ik een frummeltje op de echo zie! Maar ik laat jullie morgen natuurlijk weten hoe de test van vanmiddag en van morgenochtend eruit zag! Hihi @Esther, wat vervelend voor je dat je ongi is gekomen.. ik ken het gevoel! En wanneer heb je je afspraak bij de gyn? (en op naar de volgende ronde!) Ik denk dat het bij ons misschien ook wel te maken heeft met het feit dat ik het "los" kon laten omdat we toch onderzocht werden... mmm ik weet het eigenlijk gewoon niet.. ik hoop dat het echt zo is en dat het allemaal goed mag blijven gaan en dat jullie ook allemaal snel zwanger zijN! Liefs Karin
Karin@ ik heb aanstaande maandag de eerste akspraak bij de gyn. Ik ben dan als het goed is echt net van de rode klats af, hopelijk is dat voor de testen geen probleem. Ach en mocht het wel zo zijn dan is er in ieder geval een eerste stap gezet , dan doen ze de bloedtest maar ofzo..... als ze maar iets doen. Ik heb eind volgende maand gelukkig nog drie weken vakantie en ga lekker naar de zon. Ik ga het nu dus ook maar even op een laag pitje zetten. Niet meer tempen of over staafjes plassen, heerlijk want ik vind het wel even gescheten.
Hoi Esther, Nou hopen dat ze maandag al gelijk wat onderzoeken gaan doen! Ik duim voor je! Nou gisterenavond weer getest, nu met de CB digitale en tadaaa: ZWANGER! hihi toen werd het een beetje meer werkelijk! Gisterenavond cadeaus gekocht voor de opa en oma to be en de tantes en oom! En vanmorgen nog een test gedaan van CB maar niet de digitale (die met een + ) en die was echt vet positief! Was leuk om te zien dat hij een stuk duidelijk was als die van woensdag! Dus het is nu echt zo! Yippie ik ben dus echt zwanger! Zooo wazig! We gaan het vanavond aan de ouders en ooms/tantes vertellen! En nou moet ik dus maandag de gyn bellen voor de echo de week erop, dat is nog wel een 'zorgpuntje' bij mij.... ik hoop zo dat hij in mijn baarmoeder zit! Dus weer wachten en duimen! Ester heel veel suc6 maandag bij de gyn, laat je iets weten als je er bent geweest? Liefs karin
WOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOO KARIN! Vind het super voor jullie! Zal duimen dat ie goed zit. Geniet ervan! LIefs
ik heb een afspraak voor de eerste ker bij de ferliteitsarts 19 feb dus duurt nog even maar zit nu ook nog in onzekerheid 12 dagen overtijd en negatief getest al 6 keer
Gatsiedarrie, Dan zit er op dit moment niets anders op dan afwachten. Is je cyclus vaker zo onregelmatig geweest? Liefs
misschien een domme vraag maar is een fertiliteitsarts eigenlijk hetzelfde als een gyn? jeetje 19 febr pas?