nou mijnengel dat is echt heel vervelend als niemand ergens een vinger op kan leggen helaas zijn ze in het ziekenhuis ook geen miracel makers .. maar tenminste word er nu wat onderzocht en word er niet klakkeloos een behandeling tegenaan gegooid. ik ben aan het aftellen morgen en overmorgen nog en dan hups echooo
hoi allemaal sorry heb ff geen tijd 0m, terug te lezen ik ben op me werk maar i moet dit kwijt ikv oel me zo kl*te ik heb vandaag me tweede echo gehad en het blijkt dat me eitjes niet ontwikkelen me hormonen geven aan wat ik op dag 1cd moet hebben en ik zit nu op dag12 ze gaan nu verder kijken of ze me kunnen helpen maar ik was totaal ingestord vandaag me wereld viel in duigen bah! samenlevingsonderzoek had geen zin zei ze gelijk en ik moet aankomede maandag alweer een echo laten maken ook heb ik weer een bloedonderzoek gehad .. en denkt ze dat ik wel een miskraam heb gehad vorige maand.. ze zegt dat zou wel een hoop verklaren .. pco twijfelt ze over omdat me bloedwaardes daar niet bij passen :S