hallo meiden, over 3 weken heb ik een afspraak met gyn en is het de bedoeling (als ik dit wil) om menogon te gaan spuiten. dit omdat mijn progesterongehalte te laag is. is er iemand die hier ervaring mee heeft?
is er dan helemaal niemand die dit gebruikt heeft? ik had toch wel gehoopt op een paar reacties... weet niet of ik dit als positief moet zien
We zitten al bijna vijf jaar niet meer in het medische circuit om zwanger te worden. Maar ik ben de naam nog nooit tegen gekomen, heb er nog nooit van gehoord... Succes!
bedankt voor je reactie, hier was ik al een beetje bang voor, kon via google ook al niet veel informatie vinden, behalve dan een bijsluiter.
Zelfde hier.. Ik dacht dat ik de namen van alle verschillende FSH simulanten e.d. wel kende, maar van deze heb ik nog nooit gehoord. Misschien weer een nieuw (en goedkoper?) merk dat nog niet zoveel gebruikt wordt. Succes!
bedankt voor je reactie iig, het zal iid dan wel een nieuw middel zijn? dan maar afwachten tot mn afspraak met de gyn...