Progynova - kunstmatige cyclus voor een cryo

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by kinderwens9, Jun 19, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kinderwens9

kinderwens9 Actief lid

Jun 13, 2014
    146
    0
    16
    Hallo,

Omdat we nu voor de tweede gaan, ben ik al voor de eerste echos geweest. Het bleek dat ik geen eisprong had, dus met een Provera is mijn menstruactie opgewekt en nu moet ik beginnen aan Progynova. Hebben jullie ervaring met deze pillen? Bijwerkingen? Weet iemand of de kans van slagen in kunstmatige cyclus even groot is als in natuurlijke cyclus? Voor mijn eerste zwangerschap han ik namelijk alleen maar natuurlijke, regelmatige cyclussen.

2. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

Nov 5, 2010
    4,053
    941
    113
    Female
    Ik kreeg erg hoofdpijn van de prognova.

Mijn zoontje was een tp in natuurlijke cyclus nu zwanger van een tp in kunstmatige cyclus, volgens mij zijn de kansen ongeveer gelijk.

3. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

Oct 8, 2013
    1,872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Volgens mij zijn de kansen wel ongeveer gelijk!

Ik slik ook prgynova. Bij de eerste cryo tp moest ik het 3 weken slikken voor het bms optimaal was, voor de tweede cryo tp moest ik 2 weken slikken voor het goed genoeg was.

Ik had toen 2x2 per dag ipv 3x1 per dag.

Ik heb godzijdank geen enkele bijwerking van de progynova terwijl ik altijd heftig op medicijnen reageer!

4. kinderwens9

kinderwens9 Actief lid

Jun 13, 2014
    146
    0
    16
    Had je 3 tabletten per dag? Ik hoef maar 1 per dag..

5. kinderwens9

kinderwens9 Actief lid

Jun 13, 2014
    146
    0
    16
    Ik duim voor je trouwens!!! Ik zie je beschrijving dat je ik afwachting bent.

6. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

Oct 8, 2013
    1,872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Wauw, serieus maar 1? Ja ik startte de eerste keer met 3 per dag en moest toen ophogen omdat ik niet genoeg reageerde.

En tweede ronde gelijk 4 per dag en dat werkte perfect!
    Maar is wellicht per persoon verschillend? Ik weet er weinig van..

Dankjewel, jij ook succes!

7. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

Nov 5, 2010
    4,053
    941
    113
    Female
    Ik moest ook 3 maal 1 per dag!

8. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Geen last gehad van de Progynova en zwanger geworden destijds van de 4e CRYO-TP (Finley).

9. kinderwens9

kinderwens9 Actief lid

Jun 13, 2014
    146
    0
    16
    Ja, 1 inderdaad. De tabletten zijn in weekdagen-blister. Dus 1 voor maandag, 1 voor dinsdag ect.. Net als anticonceptiepil. Wellicht is de hoeveelheid anders... Microgram per pil.

10. kinderwens9

kinderwens9 Actief lid

Jun 13, 2014
    146
    0
    16
    Nu lees ik je bericht goed pas. Ik heb ook veel hoofdpijn! Ik was in het weekend ziek en daarna bleef de hoofdpijn nog.. Ik dacht, het kwam door de griep, maar nu ben ikweer helemaal beter maar de hoodfpijn is er nog steeds. waarcpschijnlijk van de pillen..

11. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

Oct 8, 2013
    1,872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Die Progynova waarvan ik er 4 per dag moet nemen zijn ook die pillen die lijken op dé pil.
    Inderdaad 1 voor maandag, 1 voor dinsdag etc.

Dus ik neem dan voor maandag t/m donderdag in 1 dag:p

12. kinderwens9

kinderwens9 Actief lid

Jun 13, 2014
    146
    0
    16
    De dokter zei dat bij mij 1 genoeg is, he he de baarmoederslijmvlies n mooi dik geworden en deze week heb ik al de tp. Echter na aantal dagen moet ik ook meerdere progynova pillen slikken, per dag bedoel ik.

Share This Page