Ik vraag me af of dat kan ik hoor duidelijk geluiden net of er heel zachtjes een afvoer putje leeg loopt maar dan Rustig. Ik blijf geluidjes horen maar weet het niet zeker. Heeft iemand dit wel eens gehoort? Of zijn er mensen die dit ook van hun partner gehoort hebben? patrick
mijn vriend dacht ook wel is iets te horen maar blijft gissen of het de baby is. hij zij dat hij een soort klotsend water hoorde net of er iemand heen en weer gaat in het water dat geluidje zeg maar. misschein wel door de bewginggen in het water maar zeker weten doe je het toch niet denk ik. mijn vriend hat trouwens nooit de tijd om lang te luisteren want vanaf 19 wk ongeveer kreeg hij telkens een schop voor zijn kop haha
ik kreeg van de week de wekelijkse mailing over zwanger zijn en het kan pas vanaf 27 weken dat de partner het kan horen dus het lijkt me meer de ingewanden van je vriendin ofzo iets
Ja ik lees nu wat verder dat het ook de darmen van mijn vriendin kunnen zijn. Maar ja dan maar wachten tot ik ook een schop krijg he ik wist niet dat dat al bij 19 weken kon. gr Patrick
Ow dat is wel erg laat maar ok. En het kan n iet zijn dat ze niet genoeg eet want ze eet de hele dag door
juist dan moeten die darmen werken en dat hoor je ook mijn man heeft het vorige week voor het eerst gehoord. Maar er zijn genoeg partners die het nooit horen. Het is ook maar 1x echt gelukt, het moet echt al zo stil zijn verder en de baby moet er nog goed voor liggen ook op dat moment. Was wel bijzonder hoor
Hoi ja was eigenlijk ook wel te verwachten maar ja heb ik er toch even van genoten toen ik dacht dat het zo was Over 3 weken krijgen we de 2de echo dan zie ik hem weer en horen we het hartje dus nog eventjes geduld voor mij. gr Patrick
dit werkt inderdaad en zo rond 25 wk kon iedereen die ik het otliet zo het hartje horen. je moet wel echt stil zijn hoor want het is echt minimaal maar gaat zo snel dat het niet te vergelijken is met iets anders en ook niet te verwaren met je eigen harslag. wat betreft schoppen, ik zelf voelde me uk schuppen met 15 wk en rond 18 wk voelde je het ook aan de buitenkant en schopte tegen alles wat tegen me buik aan kwam . mijn placenta lag aan de achterkant en dat was voordelig wat betreft het voelen van me meisje
Wel leuk als je dat zo snel al kan voelen dat hij of zij schopt. Mijn vriendin voelt wel iets af en toe maar kan het nog niet echt plaatsen maar met dat rolletje ga ik van de week is uit testen wie weet hoor ik iets. En anders nog even wachten tot 20 juni dan hebben we de 20 weken echo. gr Patrick
Mijn vriend kon ons kleintje pas horen na 30 weken met zijn oor op mij buik. Ik had verwacht dat het al eerder kon. Het was ook heel gemakkelijk te vinden, omdat we wisten waar zijn ruggetje lag, daar heb je het beste gehoor. Wel jammer dat ik zelf niet zo lenig ben om mijn oor op mijn buik te leggen, zou het ook wel graag 'live'willen horen. Veel plezier!
Mijn man heeft de kleine deze week voor het eerst gehoord. Voor de zekerheid hield hij mijn polsslag in de gaten en hij denkt het zeker te weten dat hij de kleine hoort. Eerst geprobeerd met toiletrolletje, maar hij kon het beter horen met zijn oor tegen mijn buik. Tja en af en toe krijgt hij inderdaad een schop of de kleine gaat tegen hem aanliggen.
En anders kun je altijd nog een Angelsound o.i.d. kopen om de geluiden uit je buik te horen. Groetjes, Wendy
Ja dat is zonde dat de moeder het niet kan doen bij zich zelf. Maar ik ben nu meer bezig met voelen want ik voel hem nu bewegen ook leuk En vrijdag 20 weken echo want ik weet niet waar wat ligt. Gr en ook veel plezier
Wat is dat mooi, nietwaar, dat je je kleintje kunt voelen! Dat wordt iedere week duidelijker. Het is ook erg grappig dat je hem/haar kunt zien bewegen. Vrolijke bobbels over je vriendins buik. Vaak als ik mijn vriend wilde laten zien dat ons kleintje druk in de weer was en hij kijkt dan naar mijn buik, dan stopte het net, heel irritant. Nog eventjes en dan mogen wij ons kindje in het echt zien en voelen! Veel succes en plezier bij jullie 20 weken-echo!