Hallo allemaal, Zoals ik in mijn vorige topic al schreef, staan wij aan het begin van alle ICSI-perikelen. 10 Mei aanstaande hebben wij onze eerste afspraak in Nijmegen. Kan iemand ons vertellen wat wij zoal kunnen verwachten bij deze afspraak? Alvast bedankt! Groetjes, Helene
Hoi Helene, Helaas welkom hier..... Ik heb voor jou het stukje gekopieerd van mn site over onze eerste intake! Hoop dat je er iets aan hebt! Vandaag hebben we de intake gehad voor de ICSI behandeling. En we hebben er een super goed gevoel over nu. We hadden een superfijne arts die alles heel goed uit heeft gelegd. Ook heeft ze al globaal het medicatie schema uitgelegd. We beginnen weer met de pil, wel gek die heb je juist de deur uitgedaan en nu moet je weer aan de pil. Dan lucrin, gonal-f, ovitrelle en progestanbolletjes.......Een hele mond vol. Verder heeft ze informatie gegeven over de punctie en terugplaatsing. Heel verhelderend en we hebben er ook echt vertrouwen in nu. Eerst weer bloedonderzoek bij mij en bijna manlief. ZOals hepatitis B en C en Hiv. Ook wordt manlief op chromosoom en/of DNA afwijkingen onderzocht. Over 6 weken de uitslagen en dan mogen we zeer waarschijnlijk al starten! Spannend maar het voelt nu eindelijk dat we een echte kans krijgen, de kans op een wondertje voor ons. Ons ziekenhuis werkt samen met Utrecht dus als de punctie is geweest worden de eitjes in een buisje gedaan, op mn buik geplakt en dan mogen we ze zelf naar Utrecht brengen....Wel spannend hoor. We hebben nog een weg voor de boeg en weten ook dat het niet gemakkelijk zal worden maar we hebben er een goed gevoel over en zijn positief!
Hoi Hannah, Ik zie dat jullie aangewezen zijn op ICSI vanwege erg slechte zwemmers! Mag ik vragen wat de kwaliteit van de zwemmers is? Gr. Roca
Wij hebben 9 mei ons eerste gesprek in het Catarina Ziekenhuis in Eindhoven. We hebben nu 3 IUI behandelingen achter de rug. We zijn nu helaas aangewezen op ICSI. Ik ben op dit moment de klap nog aan het verwerken dat het definitief ICSI gaat worden. Mijn tranen zijn bijna op, dus dan gaan we er weer voor de volle 200% voor. Hopelijk kunnen we snel met de behandeling beginnen. De meeste onderzoeken zijn namelijk tijdens de IUI al gedaan. Groetjes Roca
@ Meiden....Ook wij zijn aangewezen op ICSI. Mijn ventje heeft slechts SUB-zaad! (7 mln) We hebben 4 mislukte IUI's achter de rug. 3 met en 1 zonder hormonen! Respectievelijk 2,4mln, 0,5mln, 0,2mln, 4,4mln goede zwemmers. Bij onze 1e ICSI waren het er 4 mln. Maar het mocht helaas niet baten, zelfs niet na de tp van een TOP-embryo. Onze 2e ICSI is gestaakt! Wij gaan nu voor een second opinion naar Dusselorf 8 mei a.s. Hoop dat we met ze alleen snel POSITIEf mogen testen! Wij kregen overigens alleen nog maar een bloedtest voor de ICSI. (HIV,Hypatitus B+C en nog iets waarvan ik de naam ff kwijt ben) Liefs en veel suc6! Marjo
Hoi Marjo, Hoe lang heeft het bij jullie geduurd eer jullie (na IUI) konden beginnen aan ICSI? En in welk ziekenhuis? Groetjes Roca