Beste allemaal, Na heel lang lezen op het forum nu zelf ook een account aangemaakt. Ben nu 15.2 weken zwanger van onze 1e en we zijn razend benieuwd of er iemand is die (mogelijk) kan zien wat het geslacht is. Aankomende maandag hebben we een echo en ben benieuwd of de antwoorden overeenkomen (kunnen jullie oefenen hihi) De echo is van 12.1 weken dacht ik, kunnen jullie mij ook uitleggen waar de nub precies zit? Ben benieuwd naar de antwoorden. Liefs
Dat stukje wit bij de benen zou doen verraden dat het een jongen kan zijn, maar volgens mij is dat een stuk uitgelopen beeld bij het bewegen. Pfoe, ik ben er ook niet zo goed in eigenlijk. Bij de 20 weken echo hebben ze ons echt dochter van de onderkant laten bekijken en toen was het heel goed te zien en kon je er echt niet omheen dat ze een meisje is. Ik denk dat dat soort beelden het meest betrouwbaar zijn.
Idd het witte uitsteeksel tussen de benen. Volgens de nubtheorie is het dan een meisje, bij een jongen wijst het 30° omhoog.
Babi hoe gaat t met je? En met de zwangerschap? Paar weken geleden was je net zo onzeker als ik omdat je geen kwaaltjes had. X