hoi Herkent een van jullie deze klachten voor nod? Ik voel altijd steekjes/krampjes in de zij. Het meest in de linkerzij net onder de ribben. Wanneer ik dit voel dan weet ik dat mijn ongi eraan komt. Ik voel het nu weer en mijn nod is volgende week. Ik vraag me gewoon af wat dat nu altijd is, het is ver van de baarmoeder vandaan, waarom zit die pijn dan zo hoog, het lijkt zo rondom de nieren. Misschien toch eens langs een gyn, bijna 1 jaar nu dat we gestopt zijn met de pil voor een 2e.
Wolk@ Ik herken wat je bedoelt. Want ik heb er ook last van nu , en moet ook volgende week ongi worden [ woensdag om pressies te zijn] Ik klooi al van af 12 feb begon met flink overgeven hooft pijn krampen ongi gevoel , en gister in eens vreet buien . Nu net weer boven in buik kramp en veel moe . Je zou naar de dokter kunnen , maar ik denk dat je je ongi af moet wachten net als ik. Doe ik wel , mochten de klachten na ongi nog zo zijn ga ik weer naar de huisarts. Iedere ronden weer wat nieuws gek van te worden.
Hoi marnat, lief dat je reageert. Ja afwachten moeten we sowieso, mijn nod is donderdag of vrijdag. Dus jij hebt die pijn ook in de zijkanten, het straalt soms uit naar de rug, wat zou dat toch zijn elke keer. Wil sowieso een verwijzing vragen wanneer we na 1 jaar klussen nog niet zwanger zijn. Heb ik echt geen zin in eerlijk gezegd, weer de medische molen in, maar ja als het moet dan moet het. Hoe lang ben jij bezig?
Wolk@ Door stralen naar de rug , heb wel heel erg last van de rug , is wel wat gezakt. En idd wat het al door is geen idee, nu vanavond ook harde tepels en zware borsten. Na deze ongi ben je een jaar bezig? Zou ik dan idd een verwijzing vragen bij de huisarts. Die moet ze /hij wel geven. Gyn helpt na een jaar vaak. Ik ben niet meer bezig altans niet in de mmm meer. Spontaan is de kans heeeel klein , maar hoop heb ik soms nog wel. Wij zijn kinderloos helaas . 14 jaar bezig de weest. Vruchtbaar heids deel staat een topic van mij. Nu denk ik dat dit allemaal door stress van de afgelopen tijden komt . En een deel verwerking is door er geen lieve wondertjes komen. Vreemd is het wel.
Wat verdrietig om te lezen, het spijt me. Ja hoop moet je houden, ze zeggen ook weleens dat hoop doet leven, ik hoop ook bij jullie! Ja na deze ongi mag ik een doorverwijzing van de huisarts. Zat ook in de medische molen bij mn eerste, na 4 jaar, en 2 iui behandelingen, werd ik alsnog spontaan zwanger Ik zal je topic gaan zoeken. Wens je veel sterkte en kracht toe met deze beproeving. En hoop echt dat het jullie is gegund, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Wolk@ Nu je dat schrijft over die 4 jaar daagt me iets geloof dat ik je toen ook gefeliciteerd heb. Dankje voor je lieve woorden. hoop mag je idd houden maar moet het op moment wel ver zoeken hoor. Wie weet hou je me op de hoogte , we lopen nu gelijk. Zal ik jou hier dan van mij op de hoogte houden? anders lees je er wat over in mijn topic.
Hai meid, Hoe is het vandaag? Ik reageer ook even op je vorige post, kan vast dat je me hebt gefeliciteerd alleen jouw nick naam komt mij niet bekend voor sorry. Maar misschien is dat ook omdat ik niet heel actief meer ben op zw.pagina als vroeger, en ben sowieso niet goed met namen onthouden. Hier ook gevoelige tepels en steekjes onderin de rug... Ben je nog steeds zo misselijk? Ik duim voor je hoor! Zal je zeker op de hoogte houden. Succes met wachten, ik probeer er zo min mogelijk aan te denken, al gaat het wat moeilijk door de krampjes en zeurpijn. Elke avond voor het slapen tel ik op mn telefoon hoeveel dagen ik nog moet wachten. Ik weet heel goed hoeveel, maar moet het voor het slapen het op een of ander manier nog even checken. En dan denk ik yes, weer een dag minder wachten, hoe stom eigenlijk.
Hoi meis Zag je stukje in mijn topic dankje. In begin dat ik op het forum was zo veel gefeliciteerd en geholpen , en hulp gehad. Ik weet het ook niet meer , maar dat maakt niet uit. Er niet mee bezig zijn gaat idd lastig al die jeuk en pijntjes. Voel me goed nu nog geen gekke dingen maar weet gewoon dat ongi komt.Ben klaar er mee zeg ik steeds tegen me zelf. Ga wat leuks doen vandaag pak de fiets of ga wandelen wil vaak heel goed werken is mijn ervaring. Gaan wij ook doen als we geen zin meer hebben in opruimen. Stort me vaak in mijn huisje werkt ook goed. In mijn geval, slijten doet het wel maar helemaal vergeten doe je het nooit! Eind maart veel feestjes dus afleiding genoeg. Cadeau zoeken voor nichtje enz.
Hoi marnat, Hier is de ongi aangebroken helaas, ik stond er niet van te kijken. Had het al verwacht. Ik ga mezelf volstouwen met lekkers, zoals altijd als de regels zijn aangebroken, bah. Nou meid ik blijf nog altijd voor je duimen, hou je me op de hoogte. En zal je topic zo nu en dan volgen wanneer ik online op zw.pag ben. Kop op meid, houdt de moed erin.
Ik wilde zeggen, het komt mij niet bekend voor, maar ik vind het vooral een vreemde plek! Een goed idee om langs de huisarts te gaan voor een doorverwijzing en misschien gelijk even vragen. Evt kunnen ze nog even naar je nieren kijken.
Wolkjuh@ Jammer meis knuf. Hier vanmorgen wel het gevoel maar geen ongi, ook geen bruin of wat ook. Verder in mijn topic. Knuf Oja wel opschrijven wanneer je ongi bent meis want dat vraagt de huisarts en de gyn om zo te kijken hoe je cyclus is, En mocht je tempen ook dat op schrijven en dan meen nemen. Wat babyengel zegt is niet z'n gek idee even je darmen en nieren laten na kijken.