MMM, zwanger worden lukt niet, geen medische reden

Discussion in 'MMM clubs' started by Kikkert, Nov 16, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    Hallo allemaal,

Dit is voor mij allemaal nieuw terrein maar merk dat het moeilijk is om er met mensen in de omgeving over te praten. Of wij willen het liever niet zeggen of er is weinig begrip. Het lijkt me fijn om hier met jullie wat ervaringen ect.... Te delen. Ik vond geen topic zoals deze dus vandaar dat ik dit onderwerp gestart ben.

Mijn verhaal in het kort:
    2006 gestopt met de pil.
    8 maanden later zwanger april 2007, dit werd een vmk
    Mei 2007 zwanger
    Februari 2008 bevallen van onze zoon
    Okt 2009 ronde 1 voor 2e kindje meteen zwanger eerste ronde
    Juli 2012 bevallen van een dochter
    Vanaf voorjaar 2011 geen condooms meer (ik heb zelf geen anticonceptie meer gebruikt sinds 2006)

Nu 1 1/2 later nog niet zwanger, sinds oktober 2012 zit ik in de MMM. ik heb dit een hele poos uitgesteld omdat we zoiets hadden van het komt wel als de tijd rijp is maar helaas.... Mijn cyclussen zijn regelmatig 26-28 dagen. Wel zijn na het stoppen van de borstvoeding in augustus 2011 mijn menstruaties pijnlijker en heviger geworden. Voor de rest is er niks veranderd.

Er is dus tot op heden medisch niks gevonden bij gyn. Deze ronde had ik hele goeie hoop dat het raak zou zijn ivm symptomen maar vanmiddag had ik bruinverlies en dat ik bij mij meestal een voorbode voor naderende ongi.

Dit was mijn zeer beknopte verhaal.

Liefs kikkert

Share This Page