hellup!! ik word gek van onzekerheid

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Angie26, 21 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angie26

Angie26 Lid

28 apr 2013
    5
    0
    0
    Hallo allemaal. Hopelijk is er iemand die mij een beetje gerust kan stellen of misschien hetzelfde mee heeft gemaakt. ..Ik zit met vele vragen en onzekerheid. Ik had eerst met de combinatie test een lage papp a waarde van 0, 28. Daarmee werd de kans op down syndroom 1:74. Ik moest een vlokkentest ondergaan en daaruit bleek dat alles goed was. Pfff wat was ik opgelucht... eindeljjk kon ik gaan genieten, dacht ik. Toen had ik bij de 20 weken echo te weinig vruchtwater, een kleine groei achterstand bij de baby, en echodense darmen. Urine test en bloed geprikt voor infectie en ook dat was allemaal goed. Toen moest ik gisteren terug naar amc voor nieuwe echo, daaruit bleek dat t vruchtwater iets meer geworden was. Maar nog steeds heel weinig, de baby nog steeds klein is maar dat ze gewoon denken dat t een kleintje wordt, en darmen lichtte nog steeds op. Dus had ik nog een mogelijkheid om ons te testen op taaislijmziekte. Ook zei de verloskundige dat de baby een ruimte had tussen de 1e en 2e teen, dat vond ze wel grappig omdat dat meestal erfelijk is! Maar wij hebben dat allebei niet! En nu las ik op internet, dat baby's met down syndroom OOK een ruimte tussen de 1e en 2e teen hebben! Nu word ik weer helemaaaaal gek van onzekerheid. Zou t nu TOCH nog downsyndroom kunnen hebben? Is de vlokkentest straks toch niet zeker??? Aub help mij!!!

2. Maddog13

Maddog13 Bekend lid

1 feb 2013
    809
    0
    0
    Oow om gek van te worden, meid!

Ik dacht dat down met 100% uitgesloten is na vlokkentest?

Misschien heeft wel je vader of moeder zulke tenen...? Kan dat??

Hopelijk komt is alles gewoon goed..

3. Angie26

Angie26 Lid

28 apr 2013
    5
    0
    0
    Ik hoop het zoo dat t misschien wel niks is. En ook ik dacht dat na de vlokkentest 100 procent zekerheid was. Maar nu begin ik weer te twijfelen...
    Dank voor je reactie. .

4. medinalil

medinalil Bekend lid

25 mrt 2013
    799
    1
    16
    jeetje wat vervelend zeg,ken je het zh anders niet met bellen met die vraag?!

5. Anne1234

Anne1234 Actief lid

25 mei 2011
    346
    0
    0
    dutch capital
    Gewoon naar t ziekenhuis of je vk bellen. Je moet niet in de onzekerheid blijven zitten!

6. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Meis ik snap je ongerustheid heel erg goed.

Je zou gewoon gek worden van alle gedachten en angsten die door je hoofd spoken.

ZO snel mogelijk een gesprek aanvragen in het ziekenhuis bij je gyn of verloskundige. Daar zijn ze ook voor hoor..

Hou je taai, het valt niet mee allemaal..

7. Angie26

Angie26 Lid

28 apr 2013
    5
    0
    0
    Dank jullie wel voor de reacties! Ik heb gebeld en ze vertelde mij dat een vlokken test 99.99999% zekerheid geeft. Dus dan gaan wij daar maar van uit...

8. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    ze kunnen het ook van opa of oma hebben.
    mijn dochter heeft hele aparte duimpjes! heeft ze van haar oma!! mijn man heeft dat niet, zijn moeder wel.
    zal vast goed komen!

Deel Deze Pagina