hallo, tussen de 6 en 7 weken mag ik van de dokter een echo laten maken omdat ik een miskraam heb gehad in het verleden. is op de echo al genoeg te zien? en kun je het hartje dan al horen kloppen? ik hoop op reacties, alvast bedankt. groetjes
ik heb een echo gehad met 6 weken 6 dagen en we zagen een vruchtzakje met vruchtje erin. We hebben het hartje zien kloppen en ook gehoord dus dit is zeker mogelijk. De echo was bij mij wel inwendig
bedankt voor jullie reacties, ik heb er nu een goed beeld bij en ik ga een afspraak maken voor volgende week. groetjes
ik had een echo met 6w4d, ik vond het eruit zien als een boon die aan het ontkiemen was met een kloppend hartje wel heel mooi
vandaag met 6+1 een echo gehad een een klopend hartje gezien. Nog wel traag, maar ja het is dan ook pas net begonnen met kloppen.
hoi hoi weer een keer bedankt voor jullie reacties! wat leuk cira, dat je het hartje vandaag hebt horen kloppen! ik ben ook echt benieuwd, het is zo spannend allemaal! vooral als ik deze reacties allemaal lees wat er in een paar weken tijd toch allemaal kan gebeuren in je lichaam is echt een wonder. gr
Ik heb met 6.1 weken en 7.1 weken een echo gehad. Met 6.1 zagen we het hartje al kloppen. Zo bijzonder!! Want je ziet iets wat op een boontje lijkt maar óók al het hartje! Horen kun je het nog niet denk ik. Maar een knipperlichtje is al bevredigend genoeg vind ik. De echofoto van 6.1 staat in mijn album. Heel veel succes en dat alles maar goed mag blijven gaan!
Ik zag het met 6 wkn en 2 dgn al bewegen, en heb zelfs het hartje gezien en gehoord!!! Heel bijzonder. Wel met een inwendige echo natuurlijk.
Het kan zijn dat je met 6 weken nog geen kloppend hartje ziet, schrik hier niet van! Ik heb een echo gehad met 6,1 week en we zagen alleen maar lege vruchtzak(ken). Ik heb me toen wezenloos geschrokken omdat ik overal las dat het hartje al moet kloppen. Een week later was het vruchtje goed zichtbaar en zagen we het hartje kloppen (bij alle drie). Wilde je alleen even geruststellen mocht je echo net iets anders verlopen dan de bovenstaande verhalen. Met 6 weken HOEF je nog geen kloppend hartje te zien namelijk (gyn moest mij echt overtuigen, ik geloofde het niet)