De ellende na 3 buitenbaarmoederlijke zwangerschappen!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door maggiekiss, 11 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maggiekiss

11 jun 2012
    12
    0
    0
    NULL
    NULL

Dag,

Ik heb mij sinds vanmorgen geregistreerd op deze site, omdat ik al een langere tijd aan het mee lezen ben, en nu dacht laat ik eens mee doen!

4 Jaar geleden begon bij ons de ellende met een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Het jaar daarop heb ik dit nog 2 keer ervaren en vanaf dat moment ben ik ongewenst gesteriliseerd.

We zijn gestart met ivf eigen cyclus en hebben inmiddels twee pogingen achter de rug die niet gelukt zijn....:x
    Ik zit nu in mijn wachtperiode na de derde terugplaatsing en merk aan mijzelf dat ik er meer moeite meer krijg. Ook omdat mensen in mijn omgeving niet erg meelevend zijn.....:(
    Ik zou graag in contact komen met meiden die het ook in deze situatie zitten en prettig vinden om af en toe even lekker te kletsen over het geen wat je bezig houd tijdens deze spannende tijden.

Groetjesss
    Maggiekiss:)

2. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Wat erg zeg! 3x zwanger en 3x zit het verkeerd:(:x

Ik heb geen ervaring met buitenbaarmoederlijke zwangerschap, en sta nog maar in het voortraject van IVF
    (nog 1x IUI te gaan)
    maar ik wel je wel veel sterkte wensen

Slopend he die wachtweken:):(
    en idd het onbegrip van mensen uit je omgeving...
    goed bedoelde maar verkeerde opmerkingen...
    Ik denk dat wanneer je niet in de MMM zit/heb gezeten je, je wel kan inleven maar nooit echt zal begrijpen hoe mmm dames zich voelen...

3. maggiekiss

11 jun 2012
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat spannend voor jullie! Ik wens jullie het allerbeste toe en vooral heel veel geluk! Inderdaad 3 keer....:( Ik probeer nu positief te blijven over het feit dat ik een terugplaatsing heb gehad, maar betrap mijzelf er op dat dit niet zo goed lukt.........

Wanneer gaan jullie starten met ivf? En waar gaan jullie dit doen? Wij gaan naar umcg. Telkens een anderhalf uur rijden, maar zeker de moeite waard!

4. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Jeetje, ik heb 1 buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad (en 3 miskramen) en vond dat ook al super heftig! Ik hoop vreselijk dat het alsnog gaat lukken!

5. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Je heb in ieder geval de zekerheid dat het nu op de goede plek is teruggezet maar ja...
    als je al zo veel teleurstellingen heb gehad dan begrijp ik dat het moeilijk is om positief te blijven...

hier hetzelfde, als IUI al 5x is mislukt waarom zou het de 6e of 7e keer wel lukken??
    Maar...toch maar proberen om positief te blijven want anders wordt het allemaal nog zwaarder...

17 Juli hebben we het intake gesprek dus ik verwacht dat we dan in augustus wel kunnen beginnen.
    Wij lopen in het maasstad ziekenhuis (Rotterdam) en de IVF zal in het Erasmus gaan plaats vinden. een uurtje rijden maar we proberen er ook altijd maar wat leuks van te maken, ergens een hapje eten of een kop koffie, dat doorbreekt de spanning altijd wel wat ;)

Wanneer mag je testen?

6. maggiekiss

11 jun 2012
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik mag 18 juni testen...;););) Ik vind het erg spannend. Ik heb natuuuurlijk al een keer getest... Maar dat heeft achteraf weinig zin! Dit omdat ik ovitrelle heb gehad. Ik lees me suf op forum om te achterhalen wat een ander voelde en weet ook dat dit niet veel uit haalt. Moet wel zeggen dat het mij het gevoel geeft dat ik niet de enige ben! Dat geeft toch een soort van moed om door te gaan!

Gaan jullie gestimuleerd of ook eigen cyclus?

7. maggiekiss

11 jun 2012
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat jij in je rugzak hebt zitten is ook niet niks! Het is vreselijk om te mee te maken, maar gek genoeg haal ik de moed er uit vandaan dat ik WEL zwanger kan raken... raar misschien maar toch

8. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Ik mag de 17e testen maar misschien test ik toch wel eerder ;)
    Vind het zo lastig...vroeg negatief testen neemt alle hoop weg, terwijl
    wanneer je wacht met testen tot echt na je NOD blijf je die hoop houden waardoor de teleurstelling misschien nog groter is..lastig...lastig...lastig...

Wij krijgen gestimuleerde IVF, nu ook al met IUI.
    Ik heb een lichte vorm van PCO dus van me zelf groeien mn eitjes niet zo best.

iedere maand voel ik ook van alles maar dat is het lastige van die pregnyl..
    die zorgt ervoor dat je zwangerschapsklachtjes krijgt..
    ik weet dus pas met testen of die klachten van mezelf zijn of van
    de pregnyl.
    Ik probeer er dus maar zo min mogelijk op te letten want ik wordt er helemaal gek van in mn hoofd haha

9. maggiekiss

11 jun 2012
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    OOO op vaderdag testen!!!! Dat zou een prachtig cadeau zijn!
    Ik begrijp wat je bedoeld met jezelf gek maken. Maar hoe hard ik ook tegen mijzelf zeg dat ik er niet mee bezig moet zijn het gebeurt toch...;)
    Ik heb op mijn wachtdag 8 enorme pijn in mijn onderrug gehad en een zeurende ongi buik. Maar nu helemaal niks meer.;)

net mijn dochter van school gehaald.. Is de klink van de deur naar de keuken af geknapt! Alle andere deuren op slot!!!! Samen met mijn smurf actief aan de gang geweest met een breekijzer... Moet zeggen, de deur is kapot, maar het lucht wel op hihihi:cool:

10. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    hahahaha:D:D
    Ik heb mezelf ook regelmatig buitengesloten haha
    Maar dat kwam omdat de honden dan uit enthousiasme tegen de deur aansprongen en dan de onderste knip omzette;):D

Gelukkig heb ik altijd een klein raampje openstaan en daar wurmde ik m dan doorheen haha. Maar nu hebben we de knip er maar afgeschroefd haha

Zonde van je deur zeg...maar je bent in ieder geval lekker binnen haha

11. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Lieve Maggie, ik heb geen ervaring met buitenbaarmoederlijke zwangerschap maar wat wil ik jullie ongeloofelijk veel sterkte toewensen. Wij hebben net zelf een icsi met tese achter de rug, en het is zwaar. Wij zijn nu zwanger zoals je aan mijn bannen kunt zien, het is moeilijk heel moeilijk. En wij hebben ook heel erg weinig steun gehad van " vrienden" dat valt tegen. Je moet het samen doen, maar ik weet dat het tegenvalt als andere je niet steunen of gewoon eens even bellen. Mensen die de mmm niet hebben meegemaakt kunnen nooit snappen hoe het voelt en hoe heftig het is! ik wens jullie alle geluk van de wereld toe en hoop voor jullie snel op een positieve test!
    Hou je taai meissie!

Lfs.

12. maggiekiss

11 jun 2012
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Juffie,

Wat een ontzettend lief berichtje! Toen ik het las was ik geraakt! Inderdaad samen doen.....;) Ik zit nu op wachtdag 10! Ook tien dagen geleden dat ik ovitrelle heb gehad, en nu vanmorgen een licht posi test....:):):):):) Ik hoop dat ie morgen donkerder is!!!! En voor jullie een dikke proficiat!!!!!!!!

13. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Ooh Maggiekiss ik hoop het zo voor jullie!!!
    Ook hier vanochtend een heel licht posi test:)
    te licht om vast te leggen op een foto

Ik hoop dat we beide over 2 dagen kunnen knallen:D

14. maggiekiss

11 jun 2012
    12
    0
    0
    NULL
    NULL

OOOO:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Vanavond nog even een klein schietgebedje doen!!! Ik hoop dat het ook! Wat is dat spannend he.... Voel je verder nog iets???

15. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Ja echt super spannend maar ja...des te groter zal ook mn teleurstelling weer zijn als hij niet donkerder wordt:(

het is zo moeilijk om aan te geven hoe ik me voel....
    iedere maand voel ik van alles maar dat komt natuurlijk ook door de hormonen dus ik weet nooit welke klachtjes "echt" zijn en welke van de hormonen...

het enige dat deze maand echt anders is dan alle voorgaande maanden is dat ik sinds een dag of 4
    een trekkerig gevoel in mn onderbuik heb wat uitstraalt naar de binnenkant van mn boven benen, voelt als spierpijn maar dan eigenlijk constant, niet alleen bij bewegen

en mn borsten weer...niet alleen mn borstaanzet maar ook zeer gevoelige tepels

vrijdag heb ik echt flinke buikpijn gehad, alsof ik ieder moment hevig ongesteld kon gaan worden
    en sinds die dag dus de klachtjes

Maar ja, ik durf eignelijk niet teveel erop te letten want mn lichaam heeft me al vaker voor de gek gehouden

Heb jij andere symptomen dan voorgaande keren??

16. maggiekiss

11 jun 2012
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb wel andere dingetjes als anders denk ik. Ik heb zaterdag flinke buikpijn en rugpijn gehad! Dacht echt ik word mega ongesteld. Drukkend gevoel in mijn buik wanneer ik lig of op mijn zij lig in bed. Vreemd allemaal. En ja wat je zegt over het lichaam wat je voor de gek houd.... pffff.:(

Herken ik heel erg goed!!! Spierpijn wat jij omschrijft, dit voel ik aan de achterkant van mijn benen. Vanmiddag ben ik misselijk geweest tijdens mijn werk.. Ik werd erg duizelig en begon helemaal te trillen. Maar ja dat kan ook van de spanningen zijn....;)

Haha! Wij gaan in ieder geval met een positief karma op naar een nog duidelijkere test overmorgen!!!!!!! Helpt vast om dit te denken. Het is inderdaad wel erg verdrietig wanneer het niet zo is.. Als ik daar aan denk.Bah! Straks lekker vroeg naar bed, is het eerder morgen is.. hihi

17. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Klachten komen wel overeen tussen ons:D

dat moet gewoon voor beide een vet positieve test worden!
    En zo niet...ach...daar moeten we nog maar niet aan denken.....

18. maggiekiss

11 jun 2012
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai Staffie!

Hoe staat het bij jou? Hier nog alles zo als het was! Morgen weer eens een testje er tegen aan gooien...

19. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Heb je nog getest vandaag????

Ik heb me vanmorgen enorm verslapen:)
    dus het was hup douchen en naar het werk...
    Zojuist heb ik wel alsnog een test gedaan en het streepje
    staat er nog steeds alleen volgens mij niet duidelijker dan dinsdag:(

hij kwam wel gelijk met het doorlopen van de urine maar trok heel vaag weer weg en er blijft nog een heel licht streepje staan

Ik denk dus dat ik er maar vanuit moet gaan dat het niks is:(
    maar wel raar dat ik bij 100 kv/sensi testen nog nooit iets heb gezien dat op een streepje lijkt en ik nu dus al wel bij 4 testen (kv en sensitest)
    een heel licht streepje heb....

Misschien is er dan toch iets gebeurt vanbinnen maar het gewoon niet goed gegaan??

20. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Helaas, mijn streepje betekende niets:(
    Vanochtend ongesteld geworden...

Op naar de laatste IUI...

Deel Deze Pagina