Hallo allemaal, Mijn naam is Mariska ik ben 23 jaar en zit in de zesde week van mijn/onze zwangerschap. Dit is onze eerste keer en we vinden het dan ook erg spannend. We hebben het nog niet aan familie verteld, omdat het allemaal nog erg pril is. Wat ik me afvraag; wanneer hebben jullie gebeld voor een afspraak met huisarts of verloskundige. En bij hoeveel weken hadden jullie je eerste afspraak en/of echo? Alvast bedankt voor jullie reacties, en ik hoop jullie vaker te kunnen spreken om ervaringen uit te wisselen.......... -xxx- Mariska
Welkom en veel klets en leesplezier toegewenst. Gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet ervan. Liefs wolly
Welkom op het forum en gefeliciteerd met je zwangerschap.Volgens mij kan je nu al de gyn bellen om een afspraak te maken,en dit geld volgens mij ook voor de verloskundige ( intake gesprek) Groetjes !
hoi Mariska, Allereerst van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. De eerste afspraak is tussen de 8 en 10 weken. De eerste echo is volgens mij rond de 10-12 weken. Maar dit kan verschillen per praktijk. Gewoon even bellen, dan leggen ze het allemaal uit. succes! Philly
Hallo allemaal, Bedankt voor jullie reacties. Ik zal volgende week indd even gaan bellen. Is ook zo spannend allemaal. En ja, met familie kan ik er nog niet over praten, dus je kan alleen maar info opzoeken en van anderen horen. In iedergeval bedankt! -xxx- Mariska