Zwangerschap BH

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Karolinden, 13 dec 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Karolinden

Karolinden Nieuw lid

13 dec 2023
    1
    0
    1
    Vrouw
    Hallo allemaal!

Ik ben inmiddels de 22 weken gepasseerd en merk echt veranderingen aan mijn lichaam.
    Helemaal logisch natuurlijk.
    Ik heb van mijzelf al vrij grote borsten en merk dat hier nog een beetje extra bij is gekomen.
    Ik heb dan ook ontzettend veel moeite met het vinden van een comfortabele Bh in de goede maat.
    Ik zit nu al mij suf te zoeken naar goede stevige comfortabele voeding bh's in grote maten.
    Normaliter heb ik altijd met beugel en voorgevormde cups. Absoluut niet voor meer vulling maar voor meer vorm.
    Mijn maat is doorgaans E100.
    Maar ik merk dat ik geen beugel meer lekker vind zitten.
    Ik heb nu een soort elastisch topje maar om eerlijk te zijn geeft dit niet echt de ondersteuning die ik nodig ben.
    Ik ben dan ook op zoek naar advies van dames die dit herkennen!
    Ik vind het prima om voorgevormde cups even over te slaan tijdens en na zwangerschap maar ik heb nu voor mijn gevoel geen ondersteuning (wat ik weer merk aan mijn nek en rug) en als ik in die spiegel kijk zie ik toch wel hangende borsten in dit topje haha.
    Ik vind het absoluut niet erg om wat meer kwijt te zijn aan goede producten. Anders ben ik ook altijd wel ruim 60 a 70 euro kwijt voor een goede Bh.

2. SarinaS

SarinaS Actief lid

6 jul 2014
    317
    197
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik heb er jammer genoeg ook enorm last van.
    Ben ondertussen 2 cups gegroeid en niks zit me nog goed.
    Ben van 70F naar 70H gegaan en heb de indruk dat ik nog steeds niet genoeg ruimte heb in mijn cup.

Ik heb een niet-voorgevormde van op Zalando en deze zit tot nu toe nog het best, maar aangenaam is het zeker nog steeds niet.
    Dus als inderdaad iemand een gouden tip heeft, zeker naar het voeden en lekkage 's nachts toe binnenkort.
    Want ik vrees dat ik met bh moet gaan slapen, omdat ik altijd heel fel lek 's nachts.

Deel Deze Pagina