Kan ik dit maken, feestje man 40 jaar

Discussie in 'De lounge' gestart door mol81, 20 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mol81

mol81 Niet meer actief

Mijn man wordt binnenkort 40 jaar. We vieren al jaren geen verjaardagen meer, maar nu lijkt het me leuk om een surpriseparty te organiseren waarbij ik ongeveer 40 mensen uitnodig. Ik dacht aan een hapje en drankje in een café-restaurant op een zondagmiddag rond 15u. Nu wil ik de hapjes regelen en mensen twee consumptiemunten geven voor een drankje. Maar kan ik dit maken? Mensen op een feestje na twee drankjes hun eigen drankje laten betalen? Of is dit stom?

2. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.018
    548
    113
    ja ik vind dat heel stom. Sorry

3. mamabri

mamabri Niet meer actief

om eerlijk te zijn vind ik dat best heel stom, ja.....Kun je, als het je om de kosten te drukken niet een zaaltje huren waar je zelf drinken in mag schenken?

4. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.686
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja dat is heel stom, nog nooit zoiets gehoord..

5. Zonnestraal2

Zonnestraal2 Bekend lid

28 jul 2009
    793
    0
    0
    Ja inderdaad houd het dan thuis gewoon

6. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Mmmmm ja....

7. furby

furby Bekend lid

14 mrt 2010
    848
    99
    28
    NULL
    NULL
    Ik zou het inderdaad niet zo aanpakken ;)

8. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.018
    548
    113
    ik zou dan ook echt niet komen. Niet om dat ik nou niet op jou kosten echt flink wil zuipen. Want ik drink misschien hooguit maar drie drankjes maar gewoon het principe...nee feest dan niet. Of doe het thuis.

9. mamabri

mamabri Niet meer actief

Nou, wij hebben dat wel eens op een bruiloft gehad, toen we daggasten waren. 's middag s kon je gewoon drinken bestellen, maar van 18-20 uur niet, of ja, dat kon wel, maar moest je zelf betalen (bleek daar pas!!, alsof ik mijn portemonnee mee neem naar een bruiloft) Na 20 uur konden we gewoon weer drinken bestellen. Héél raar!

10. Eylem

Eylem Niet meer actief

Als je geen geld hebt om een feestje te geven, kun je het beter niet vieren...

11. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.018
    548
    113
    wij hebben welles een bruiloft gehad. 35 graden en werkelijk tussen twee en zes keer ik maar 1 glas drinken. Pas bij het diner weer

12. Teddy26

Teddy26 Niet meer actief

Ik zou het niet doen en zou alleen komen als ik naaste familie zou zijn.
    Als je het thuis zou vieren zou ik de cola toch ook niet hoeven te betalen?

Als het kan zou ik een zaal huren en zelf eten en drinken inslaan.Dat is misschien nog wel goedkoper dan die muntjes voor drank. De hapjes zouden er hoe dan ook bijkomen toch?

13. mamabri

mamabri Niet meer actief

Dat vind ik óók raar! Als je het niet betalen kunt, doe het dan simpel of thuis of zoiets. Dat is echt vele malen gastvrijer en daardoor leuker/gezelliger dan beknibbelen omdat je het niet hebt (is mijn mening)

14. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Deel de mening van mijn voorgangers.

15. JongeMama22

JongeMama22 Niet meer actief

Ik vind dat raar ja. Je organiseert een verjaardag en de mensen die jij uitnodigt zijn jouw gasten, die laat je niet betalen vind ik en die geef je geen consumptiemuntjes.

IK zou gewoon een zaaltje huren zodat je je eigen drank kan inkopen en schenken of het gewoon thuis houden.

16. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.018
    548
    113
    precies

17. mol81

mol81 Niet meer actief

Dat zijn al snel veel reacties. Ik wil geen feest in een zaaltje of thuis. Uiteraard kan het feestje uitgebreid worden door drinken non-stop aan te bieden. Kostentechnisch zal het dan duurder worden.
    Ik ga nog even nadenken.

18. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.151
    3.027
    113
    Nederland
    Ja das wel raar en kun je echt niet maken vind ik. Dan kun je het beter thuis vieren.

19. tuc

tuc Niet meer actief

nee ik vind dat je dat niet kan maken. Op een verjaardag/feestje verwacht ik niet dat ik mijn eigen drinken moet betalen...ik zou zo weer thuis zijn.

20. mol81

mol81 Niet meer actief

En wat betreft het geld, dat heb ik wel. Maar dan ga ik denk ik liever met z'n drieën een week op vakantie ofzo.

Deel Deze Pagina