Wie kijkt deze serie? Ik heb in het begin de 1e 2 afleveringen gezien, maar die nieuwe acteurs boeien mij niet zo. MAAR nu zag ik dat donna, brenda en kelly erin kwamen... Kan iemand mij vertellen hoe het nu dan met hun is, hoe hun verhalen verder zijn gegaan? En is er ook iets verteld over brandon, david, dylan, steve of nog meer anderen??
Nee ik kijk niet. Die tijd heb ik gehad. Vroeger vond ik dat geweldig maar nu spreekt het me niet aan.
ik heb nog geen andere gezien (heb brian trouwens ook niet gezien wel over gehoord in de serie) en donna zie je ook maar heel weinig.. Het gaat wel is niet zo leuk als vroeguh...
Nee ik vond 2 afleveringen ook meer dan genoeg haha met die nieuwe acteurs erin. Maar ik zou wel graag willen weten hoe het verhaal is gegaan over de oude garde. Van donna weet ik dat ze een ontwerper was in japan en van kelly dat ze een kind heeft en lerares is op beverly hills high. Maar van wie is het kind????? Zijn zij en dylan/brandon samen? Zijn donna en david nog samen?
donna en david gaan scheiden, ik weet niet zeker van wie het kindje van kelly is brandon of dylan in elk geval... en donna heeft ook een kindje (een meisje)
Heb het een tijdje gekeken. Kelly en Brenda deden mee idd. En het kind van Kelly was van Dylan geloof ik? Vond het maar een rare serie met irritante mensen, dus ben gestopt met kijken.
Het kindje is idd van Dylan. Donna gaat scheiden van David waarmee ze een dochtertje heeft. Brenda staat veel op het toneel. Verder zijn er nog maar weinig in voorgekomen hoor. Wel dan de moeder van Kelly, maar dat was het wel geloof ik. Kan verder ook niet zoveel vertellen want dat is nog niet hier op tv geweest, dus dan verklap ik het voor anderen.
oja de moeder van kelly is net overleden en kelly heeft haar eindelijk "vergeven" ik vind het een beetje hmmm op zich is het leuk tijdverdrijf maar ik vind het verhaallijn niet super maar dat zal ook wel komen omdat ik ouder bent..