Onzeker door clearblue met indicator

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jeluna, 14 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeluna

Jeluna Bekend lid

27 aug 2008
    571
    0
    0
    Hoi Dames,

Heb vanmorgen een clearblue test gedaan met indicator. Ben vandaag 5.2 weken zwanger en had zo gehoopt dat hij 3+ aangaf, nu geeft hij 2-3 weken aan. (dit betekent 4-5 weken zwanger)
    Wou dat ik die test nooit gedaan had!
    Iemand ervaring met deze test? hoop dat ik me voor niks zo druk zit te maken!

Liefs Mara

2. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

is toch goed? scheelt hooguit 2 dagen?
    en die test is ook niet super nauwkeurig,
    dus niet druk om maken.. en lekker genieten !

3. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    het scheelt wel heel weinig. Niet druk om maken. Je bent hartstikke zwanger

4. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    niks aan de hand hoor en daarbij maakt iedereen anders hcg aan. en tis toch maar 2 dagen minder. hij geeft toch 4 a 5 aan. das toch goed. met paar dagen doet ie vast dan wel hoger.

zijn zoveel dingen die ermee tem aken kunnen hebben dus je hcg aanmaak. de innesteling je ei het is maar 2 dagen verschil
    dus maak je daar neit te druk om hoor je bent gewoon zwanger

gefeliciteerd

5. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    de indicatie van de weken is niet super nauwkeurig van de test, maak je alsjeblieft niet druk daarom ;)
    straks met de echo zul je precies weten hoe oud je kindje is!

Bij mij was ik ook 2 dagen overtijd toen ik de test deed en gaf de test 1-2 weken aan, terwijl het theoretisch gezien 16 dagen ná mijn eisprong was, dus eigenlijk 2 weken en twee dagen.

6. Jeluna

Jeluna Bekend lid

27 aug 2008
    571
    0
    0
    Hey meiden,

Dank jullie wel voor jullie gerustellende woorden! Ben gewoon zo onzeker, mijn eerste zwangerschap en voel ook helemaal geen kwaaltjes!
    Toen dacht ik als er nou 3+ op de test komt dan voel ik me helemaal gerustgesteld! Maar nee kan ik me weer druk lopen maken over dat 2-3.

Wordt eigenlijk wel een beetje gek van mezelf, dacht een gat in de lucht te springen als ik eindelijk zwanger zal zijn maar in plaats daarvan loop ik me alleen maar druk te maken of het allemaal wel goed gaat en komt!
    Maar dat herkennen jullie vast wel!

Liefs Mara

7. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    Hmm, ik lees tot nu toe dat vrouwen alleen maar in de stress raken door die test met indicator...

Ik zou zeggen, zwanger is zwanger, dat zul je zien op de echo..

Grote kans dat het allemaal gewoon goed zit!

8. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ik raakte juist in de stress van de andere testen, zie ik nou wel of niet een streepje, en dan uiteindelijk 5 keer testen! Nou wat een zonde geld, en wat betreft de indicatie, dat intersseert me niets, ik ga alleen voor het woordje zwanger of niet :)

9. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Gewoon lekker zwanger hoor. Het is heel normaal dat je nog niet zo veel voelt (lekker genieten van kwaaltjesloosheid!) en die test zegt erg weinig. Ik ben de afgelopen 12 weken al 3 keer vooruit en terug gezet qua tijd door de VK, dus wat dat betreft mag je blij zijn met die paar dagen verschil. Inmiddels heeft de VK met een 'educated guess' mijn datum bepaald, maar echt precies weet ik het niet. Het is altijd een verrassing.

Geniet er dus maar lekker rustig van en meestal kost het toch gewoon een paar weken om je er aan te wennen en de zenuwen een beetje kwijt te raken. Niet te veel testen en anders bel je de VK vast om een afspraak te maken, dan ben je lekker op tijd aan de beurt!

Deel Deze Pagina