ik ben al een paar keer gaan shoppen voor het eerste pakje ik moet dus nog kiezen welke het wordt hahaha
Ik vind het zooo moeilijk,ook omdat we nog niet weten of het een jongetje of meisje wordt.... Ik zie hier echt vreselijk leuke pakjes,maar veel wel echt meisjes pakjes of jongens pakjes
Deze word het zoiezo bij ons. En heb heeeleee stoere broek gekregen met "gaten" in de knieën Ledikantje word opgemaakt met een groot grijs deken met grote ster in wit erop en als laken waarop staat met sterren "a star is born" Ja heb iets met sterren
capuchons met beren oortjes vind ik echt helemaal geweldig!! Alleen mn vriend moet daar niks wat weten Hij zegt, het is toch geen beertje... Jammer, want ik vind het superschattig!!! Gelukkig weet zowat iedereen in mn omgeving dat ook, en krijg ik vast zo iets wel cadeau straks, gna gna gna MIjn eerste pakje is een grijs broekje met rode rand, daarop een bijpassend grijs/wit gestreept truitje ook afgezet met rode biesjes, en een grijs/ wit gestreept mutsje met een rode rand. Neutraal, maar wel superleuk!! Ik vind trouwens zo'n mutsje met een knoop bovenin ook superleuk, waar koop je die??
Deze bedoel ik (sorry voor het "lenen" van de foto!! Dat jasje is echt te gek met die beren oortjes, en ik vraag me dus af waar je zulke leuke mutsjes kan kopen met een knoop bovenin...
Ik heb hem ook al bij het andere eerste pakjes topic geplaatst, maar toch nog even ook hier Dit wordt 1 van de pakjes die mee gaat naar het ziekenhuis. Deze is maat 56, moet nog een maat 50 uitzoeken.
Deerne, die pakjes vind ik ook zo geweldig. Ik heb er gewoon een gekocht, mijn man vindt het ook niks, maar jammer dan, haha. Ik heb er een met broekje eraan vast. Deze: Product Detail | H&M NL Zo schattig!!!
Blackie, de opdruk vind ik wel,leuk, maar vind zwart alleen niks voor van die schattige babytjes Saartje, wat een ontzettend leuk,pakje!!
Oh saartje die is echt geweldig, weet niet wat ik leuker vind, wit of bruin... Ik zie de blik van mn vriend nu al voor me als hij thuiskomt van zn werk en zn kind ligt in zo'n pakje.... hahaha!! Een vriendin van me had ook zo'n pakje aan 1 stuk, en die had op de "pootjes" ook nog van die pootafdrukjes, zo lief! Zo iets gaat er zeer zeker komen voor de mijne, lekker warm in de winter!! En valt ook nog mee hoe duur het is!
Mijn zoontje had dit aan in maat 56. Was alleen te groot, maar de vp dacht met zijn bijna 8 pond dat ie maat 56 wel kon hebben Later heeft ie het andere pakje dat we mee hadden aangekregen, maatje 50. Een pakje uit 1 stuk in hetzelfde stofje als dit broekje. Rompertjes had ik 2 dezelfde in maat 50 en 56 met de treintjes erop die ook op het mutsje staan En bijpassende slofjes he Het is allemaal van de Hema. Vrij laat in de zwangerschap gekocht, want ik vond eerste pakjes eigenlijk onzin Had allerlei kleertjes waarvan ik vond dat het wel mee naar het zkh kon en het maakte me niet zoveel uit wat. Maar INEENS moest en zou ik naar de winkel om iets speciaal uit te zoeken als HET eerste pakje Als ik al jullie pakjes zie, dan wil ik weer!! Je zou denken dat na 4 jaar wachten op afgelopen zwangerschap mijn geduld wel goed ontwikkeld zou zijn...NOT! Het pakje met de koe erop vind ik erg leuk! Weet niet meer wie die plaatste uit mijn hoofd En de pakjes die je nu bij de winactie kunt winnen vind ik ook super!
Bekijk bijlage 270846 Dit was van onze 2e dochter het eerste pakje! Er staat haar naam op en dan eronder Limited edition! En dat past precies bij haar hahaha!
Bekijk bijlage 270848 Dit is het 1e pakje van mijn oudste dochter! Niet een hele duidelijke foto maar je kunt het zien haha