Waarom alleen het 2e deel van de nacht??!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Kellieee, 21 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kellieee

Kellieee Actief lid

18 jan 2014
    306
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb een tijdje geleden hier een topic geopend over dat ik helemaal op ben. Mn kleine mannetje slaapt slecht 's nachts. Nu is het zo dat hij dus van 19.00 tot 00.00 doorslaapt, en pas daarna echt gaat spoken. Ik vraag me af waarom 😁

Momenteel ben ik begonnen met hem troosten in bed, in plaats van bij me nemen (natuurlijk doe ik dat nu ik zeker weet dat er niks ernstigs aan de hand is ;) ) best zwaar, want hij accepteert het niet haha

2. Fabje123

Fabje123 Bekend lid

9 jan 2016
    555
    53
    28
    Vrouw
    Omdat babies het eerste deel van de nacht het diepst slapen (tussen 22 en 23 geloof ik het diepst). Heb ik ergens gelezen....

Maar lastig hoor! Is echt even doorbijten. Slaapt hij bij jullie in bed wel dan? Of is het dan vooral spelen ed.?

Denk persoonlijk dat het goed is om hem in zijn eigen bed te troosten. Maar lastig als het niet lukt. Denk dat het een kwestie van doorbijten is. Consequent minimaal twee weken volhouden. Mss afwisselen om af en toe een nacht goed te slapen.

Succes ermee...:)

3. Kellieee

Kellieee Actief lid

18 jan 2014
    306
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bij ons slaapt ie ook niet. Hij ging vannacht om 05.00 pas slapen en was om 08.00 alweer wakker. Hij lag te schreeuwen! Hij is onder behandeling bij een kinderarts ivm reflux en vaak ziek. Heb net het ziekenhuis gebeld, of ze iets voor me kunnen doen. Ik ben op. Tijdje geleden zelf ook in het ziekenhuis geweest voor hartkloppingen/hyperventilatie/paniekaanvallen. Allemaal stress. Op zo'n manier kan ik niet op de goeie manier voor mijn kindjes zorgen. Ik wil wel maar mn lichaam straks niet meer haha..

4. Livia75

Livia75 Fanatiek lid

2 dec 2012
    1.257
    47
    48
    Is hij al eens bij de kno geweest? Mss vergrote amandelen of oorproblemen. Ik zou de ka vragen voor een verwijzing.

En door de reflux kunnen ze ook wakker worden en dan niet meer kunnen slspen. Krijgt hij medicatie?

Eet hij voldoende op een dag?

5. demie

demie Bekend lid

17 mei 2014
    931
    0
    16
    Het is heel zwaar.

Hier hadden we ook zoon situatie.
    Ons meisje was heel veel ziek en reflux. maar inderdaad toen ze wat minder ziek was werd ik ook wat strenger snachts en dat helpt. Ook vanaf 1 jaar geen drinken meer gegeven snachts. Dit was ook echt een strijd. 3 weken later begon ik echt resultaat te zien. Op dit moment word ze nog vaak rond 3 uur wakker maar accepteert het als ik gewoon speen en doekie weer goed leg en even naast haar blijf zitten. ( Wel echt wachten tot ze goed slaapt anders is er drama)

Het is zo lastig, er lijkt altijd wel wat te zijn. Tandjes verkouden oorpijn of toch de reflux.

Heb ook dagen gehad dat ik er onderdoor leek te gaan maar niet zo heftig als dat jij hebt.

Vooral alles maar per dag bekijken. Ik keek ook maar hoe ik me voelde per moment. Was ik te moe, liet ik alles liggen en deed ik dutjes waar het kon. Voelde ik me beter pakte ik wat aan.
    Ook liet ik mijn frustratie zo veel mogelijk los, probeerde niet aan mijn (werk)dag die ging komen te denken. Dat maakte het dragelijker.

Heel veel sterkte.

Deel Deze Pagina