TV kijken

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door talithatje, 26 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. talithatje

talithatje Bekend lid

9 jun 2009
    681
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Jason is vaak s'avonds nog wakker als wij tv kijken. (bijv. House, CSI e.d.)
    Nu weet ik niet wat hij allemaal al mee krijgt van wat wij kijken.
    Weet iemand hier vanaf wanneer een baby meekrijgt wat er op tv te zien is?? En dan bedoel ik vooral dingen die niet zo smakelijk zijn voor een kind.

2. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.490
    36.449
    113
    Haha, vroeg ik me laatst ook al af. Elise ligt eigenlijk de hele avond bij mij op de schoot. Soms draai ik haar expres de andere kant op zodat ze niet richting de tv kan kijken.

3. talithatje

talithatje Bekend lid

9 jun 2009
    681
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Ja dat doen wij ook. Gister waren we Criminal Minds aan het kijken en er waren wel wat ranzige stukken tussen. Toen deed mijn vriend toch maar zijn hand voor zijn oogjes

4. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    ik vind dat dus echt geen tv voor een baby inderdaad.

5. miffy11

miffy11 Niet meer actief

ken het. mijn dochter ligt nu vroeger op bed, maar toen ze zo klein was had ze geen interesse in baby tv en zo, maar wilde echt per se csi meekijken. draaide echt steeds haar gezichtje naar de tv, deed dit echt alleen bij csi. heel vaag... heb me hier ook zorgen over gemaakt, ook steeds proberen bij enge stukken toch gezichtje weg te draaien, maar moest ze niks van hebben, wilde perse csi kijken. nu is ze wat ouder, en voornamelijk geinteresseerd in sesamstraat. lijkt niet dat ze last heeft gehad van beelden die ze eventueel per ongeluk toch gezien zou hebben. denk echt dat ze op dat moment nog te klein voor zijn, ze begrijpen natuurlijk niet wat bloed en dood is.

maar toch, ben wel blij dat haar keuze nu uit gaat naar bert en ernie ipv grissom en horatio.

6. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Denk dat het voornamelijk nog vage beelden zijn ipv dat ze echt zien dat het een lijk is ofzo..
    maar toch zou ik 's avonds lekker de tv uitlaten omdat dit veel indrukken geeft voor 'n baby.. Demi werd er altijd erg onrustig van 's nachts en nog steeds (ze is nu 16 maanden) zorgen we voor rust na het avondeten..

7. talithatje

talithatje Bekend lid

9 jun 2009
    681
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Hahaha wel grappig dat ze dat leuker vond dan baby tv:p Maar snap dat je het prettiger vind dat ze nu liever naar bert en ernie kijkt:D

Ik heb niet het idee dat hij er onrustig van word. Hij slaapt gewoon hele nachten door.
    En hij is in de avond vaak zo actief dat we dan nooit tv kunnen kijken.

8. malka

malka Bekend lid

30 aug 2008
    847
    0
    0
    Amber is ook gek op tv kijken, vooral voetbal.

Toen ze nog bij ons op de kamer sliep (ong 2maand), keken wij een keer tv. Ik had haar na de voeding van 21:30 weggelegd en wij keken tv verder. We keken singing bees en na het programma loop ik weg en zie mevrouw nog rustig meekijken!!! Nou is Gordon best eng, maar ze heeft er niks aan over gehouden!!!

Soms toen we de hydrofiele luier over de box. Dan kan ze de tv niet zien, want ze is een echte tv junk!!

9. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.168
    2.283
    113
    Mijn kinderen zijn allebei niet zo geinteresseerd in televisie. De oudste vindt peuterprogramma's wel leuk, maar grotemensentv vindt hij niks. Dan zegt hij dat hij het niet leuk vindt en dat de tv maar uit moet en als we dat niet doen gaat hij spelen.
    De jongste kijkt wel, maar alleen omdat het geluid en de kleuren hem fascineren. Ik heb niet het idee dat hij er verder veel van meekrijgt. Alleen de lachende baby van de teletubbies vindt hij erg grappig. Wij zetten trouwens meestal pas de tv aan voor onszelf als ze in bed liggen, dus ze zien niet veel van onze programma's. Voorheen voedde ik de jongste nog wel eens tijdens het tv-kijken, maar dat werkt nu niet meer, omdat hij dan veel te afgeleid is en voortdurend stopt met drinken.

10. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.843
    3.361
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Mijn dochter was nog geen week oud en toen heeft ze heel de Lord of the Rings trilogie meegekeken met papa, midden in de nacht, omdat haar ritme nog omgedraaid was ;) .

Ik geloof niet dat ze er iets van meekrijgen. Maar dat ze vooral de contrasten erg interessant vinden. Ik had hier ook een tv-kijk kindje, maar inmiddels is dat wel minder. Ze wil wel de hele dag 'wawa' kijken en gaat er dan ook echt voor zitten in haar fauteuiltje, maar na een paar minuten gaat ze lekker rommelen.. Totdat het afgelopen is, dan is ze gelijk weer alert en begint te roepen en te wijzen naar de afstandsbediening dat hij weer aan moet ;)

11. kim0503

kim0503 Bekend lid

10 apr 2009
    634
    0
    0
    Hoekse waard
    hahaha hier ook een telefieltje. Hij vind alles leuk. Smorgens kijkt hij de teletubbies en de tweenies en savonds kijkt hij idd ook naar csi, house, MI en ga zo maar door ( ik vind die programmas ontzettend gaaf) hij slaapt prima en heb niet het idee dat hij er iets van snapt. Ik ga wel opletten als hij iets ouder is want dan kan hij er wel last van krijgen natuurlijk.

12. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Eef vind dat deuntje van de a-team zo geweldig.. tatatataaaaa tata taaa.. ik denk niet dat ze er echt besef bij heeft, maar als er een blote vrouw of vent op tv is dan draai ik in reflex toch ff haar gezichtje de andere kant op.. maar ja, ze ziet ons ook wel eens bloot.. da's pas horror :D

13. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Tv is echt wel heftig. Veeeel prikkels, waardoor je kindje erg onrustig kan worden. De hele wereld moet nog ontdekt worden, dat is al veel. In sommige landen wordt het zelfs afgeraden om baby's en peuters tv te laten kijken. Hier geen tv voor Thijs, wij kijken wel als hij op bed ligt.

Deel Deze Pagina