Hoi iedereen! Ik krijg de 30ste een geplande keizersnede dus voor mij is het nu echt aftellen! Zijn er meer die een geplande keizersnede krijgen of misschien wel ingeleid worden? Ik vind het steeds spannender worden vooral als ik weer naar het ziekenhuis moet voor onderzoeken etc. Een vraag voor iedereen die een keizersnede heeft gehad, doet in het inbrengen van een blaaskatheter pijn?? Ik krijg ook een klysma had ik gelezen, wat gaan ze dan doen bij je? Groetjes en voor iedereen Veel Succes!!
Mijn ervaring met een keizersnede (2x) is dat de katheter pas wordt ingebracht nadat de ruggeprik al is gezet. Daar voel je met andere woorden helemaal niets van. Maar ik heb ook wel eens gehoord van mensen bij wie het vooraf werd gedaan, en dat je het dan wel even voelt. Met een klysma heb ik geen ervaring, daar kan ik je dus niet over vertellen! Veel succes in ieder geval! Wat is trouwens de reden dat je een ks krijgt? Ligt de kleine in een stuit? En als ik het goed zie, is je geplande ks bijna op je uitgerekende datum, ik dacht eigenlijk dat ze dat meestal rond 38 weken plannen? Anyway nog even aftellen en straks veel succes!
Had een onverwachte keizersnede en vond het allemaal "meevallen" (het blijft een operatie natuurlijk.) Een klysma spoelt je darmen leeg/schoon en dat is geen naar gevoel. Succes dan, wat leuk, je wordt mama!
De kleine ligt inderdaad in stuit met hoofd en billen omhoog Draaien is helaas niet gelukt. Ik had ook verwacht dat hij bij 38 weken gehaald zou worden maar helaas niet. Nog even een weekje wachten. Zou het ook wel een raar idee vinden als hij er deze week al zou zijn heb me nou al zo ingesteld op volgende week
wil je plezier wensen met aftellen! ik heb geen ervaring met een KS maar tel wel met je mee af. 30 juni is namelijk mijn uitgerekende datum.
Geen ervaring met een klysma bij de ks, maar wel met een katheter. Bij mij werd die voor de ruggeprik ingebracht. Vond het een vervelend gevoel, dat wel, maar zeker niet pijnlijk. Succes!!
zou het wel alleen maar meevallen!!! Ik had verwacht voor 40 week te bevallen. Ben nu 3 dagen overtijd en dan baal je toch dat het langer duurt. Maarallemaal wel lekker spannend!!!