ik weet niet zeker of ik hier op de juiste plaats neerzet, mocht het niet zo wezen dan bied ik hiervoor mijn excuses alvast aan. ik verga van de pijn, gister een rommeldagje gehad,met voor weeen ,maar wel gewoon te doen. vandaag ,niet leuk meer ,de ene kramp in mijn buik is nog niet weg of ik voel pijn door mijn rug of benen heen schieten. ik ben er ook nog eens misselijk bij(heb geen dag gespuugd en nu begin ik er mee) was eerder op de dag ff boodschappen aan het doen ,en mijn man heeft de auto moeten halen. omdat ik niet eens meer kon lopen. zo'n pijn doet het! dat is toch niet leuk meer? ik weet niet meer wat ik moet doen. mijn vk is in de weekenden niet bereikbaar ,dus moet de dr post bellen. maar ben weer bang dat die zeggen ,dat ik toch maandag moet wachten. ik moet nog ff tot de bevalling ,maar ik begin mij nu toch aardig zorgen te maken. heeft 1 van jullie dit toevalig eens gehad/meegemaakt? en wat kan ik er aan doen? tot nu toe helpt niks,geen kruik,geen warme douche, ja zoveel mogelijk stil blijven zitten dan is het te doen. groetjes diana
En dat een VK in het weekend niet bereikbaar is, vind ik wel heeeeeel erg vreemd, want babies houden toch ECHT geen rekening met weekenden Heel veel sterkte meis, en zorg er voor dat je zo snel mogelijk iemand vind die je even gerust kan stellen, tips heeft, of liefst gewoon even langskomt om je te controleren! Aarzel niet en pak meteen die telefoon voor geruststelling!
Inderdaad bellen. Mocht de verloskundige in de weekenden niet bereikbaar zijn en dus geen spoednummer heeft bel dan naar afdeling verloskunde in het dichts-bijzijnde ziekenhuis. Kunnen ze daar checken wat er aan de hand is. Kwebbel
zal inderdaad ook bellen... anders naar het ziekenhuis gaan... want 32 weken is toch erg vroeg.. want denk inderdaad weeen kan het gevoel nog wel... sterkte
Zijn het geen indalingsweeen? Heb ik ook vanaf die tijd gehad, de pijn straalde door naar mijn benen en liezen en kon ook bijna niet meer lopen (heb zo dus ook een keer boodschappen gedaan, klinkt bekend ). Maar zou inderdaad even bellen, heb ik toen ook gedaan.
hoi hoi, ik heb toch maar naar jullie meiden geluisterd(nou ja mijn man heeft naar jullie geluisterd) en de dr post gebeld,binnen een uur stond de vk op de stoep en met een uurtje lag ik in het ziekenhuis aan de ctg! het waren inderdaad weeen,en heb lichte ontsluiting(kleine cm) op een gegeven moment is de pijn gestopt en wilde ik graag naar huis. ze hebben mij toch een nachtje ter obeservatie gehouden. en vanmorgen weer aan de ctg gelegd en echo gemaakt. het is weer rustig bij mij(gelukkig) heb geen weeenremmer gehad,maar wel op mijn hart gedrukt gekregen dat ik nu ECHT rustig aan moet gaan doen. ik ben nu net terug uit het zh,maar moet mij over een week weer melden voor weer een ctg en echo. vandaar uit zien we wel verder. en wat heel erg fijn was,is dat ze zeiden dat ik gewoon mocht bellen als ik weer pijn kreeg,en dan meteen kan komen. het waren heel lieve mensen en ze hebben mij (en mijn man) gerust kunnen stellen. meiden ,ik herkende het echt niet als weeen ,maar gewoon als flinke pijn! ik ben ontzettend blij met jullie adviezen,en medeleven. hou jullie op de hoogte mocht er verandering komen. dames,heel erg bedankt er een fijne dag! groetjes diana
Blij dat je gebeld hebt. Zo zie je maar weer, beter een keer te vaak bellen dan niet. Hopelijk blijft het voorlopig rustig. Kwebbel
hoi hoi, ben weer naar het zh geweest en heb weer aan het ctg gelegen. en ze hebben een groeiecho gemaakt van de baby(hoera een echo foto) ook hebben ze het hartje uitgebreid gecontroleerd,dat was misschien nog wel het meest fijne wat ze deden. omdat ik de laatste hart controle tot de bevalling al had gehad. maar goed nieuws,geen gaatje meer te vinden in het hartje nu alleen nog 2 weken na de geboorte even bij kindercardiloog langs. oeps ik dwaal af(sorry ) er zijn geen weeen meer geconstateerd ,ontsluiting is niet erger geworden. en mag gewoon terug naar de vk,wel had de gyn het erover dat het een paar weken eerder zou kunnen komen,(maar wil niet zeggen dat het ook zo is) ivm voorliggende placenta. als het dan maar blijft zitten ,waar het zit tot week 37! meiden nogmaals bedankt voor jullie advies en steun groetjes een blijde diana
Nou gelukkig is alles goed Fijn toch..? En het is best een fijn idee als de kleine eerder komt... (Van mij mag m'n kleintje best komen hoor!) -xxx-