Op zich denk ik wel dat ze er weer medische dingen uit kunnen halen dus in dat opzicht is het goed. Maar of je het ook wilt dat is een 2e.
volgens mij is dat een oog.. en ik vind het echt mooi zeg :d lijkt mij erg bijzonder om zo je bevalling terug te kunnen zien...
ik weet niet waar jullie een oog zien? Het hoofdje ligt toch omlaag? Bedoelen jullie die witte bol boven de baby? Dat is toch geen oog? Er zit daar helemaal geen hoofd, of zie ik het verkeerd? Ik vind dit wel een goede zaak. Ze kunnen zoveel te weten komen! Maar is die scanapparatuur niet schadelijk voor de baby? Ik dacht dat een zwangere niet in de MRI mocht?
Volgens mij kijken jullie verkeerd en zit het hoofdje bovenaan dus dat is helemaal geen oog wat jullie zien.
Volgens mij wel hoor Die baby is toch al halverweg het geboortekanaal staat er, je ziet ook de ruggenwervel van de moeder enzo. En de hersenen van de baby lijkt me.
hahah dan kijk ik verkeerd maar ik zag bovenaan duidelijker een hoofd dan onder hmmmmzzz nog een keer kijken dan
Het is wel het oog idd wat zo te zien is, het kind ligt mt het hoofd naar beneden en is bezig door het geboortekanaal te gaan. De hersenen zijn ook duidelijk zichtbaar. Wel erg apart om te zien....
Ik zie daar onderaan ook iets dat op hersenen lijken. En als dat echt het oog is ... IEW! Maar wel ontzettend mooi en goed voor de wetenschap. En in een MRI scan bevallen. Tsjah mij boeide het niet waar ik beviel, als die baby er maar uit kwam! Had het misschien ook wel gedaan hoor als ze het gevraagd hadden.
Wat super gaaf om te zien zeg wauuw, wat duidelijk ook! Wat zullen ze hier veel aan af kunnen lezen wat een bevalling met een baby doet. Dikke pluim voor de moeder die hiermee heeft ingestemd! Ik had het zelf denk ik ook wel gedaan, voor de wetenschap!
Dat is wel een oog denk ik hoor, die witte massa daaronder zijn de hersenen. En het hoofdje ligt dus onder(ingedaald)
Dat is echt wel een oog hoor. Je ziet volgens mij ook duidelijk de pupil en een zenuw/bloedvaatje krioelen.
het hoofdje ligt inderdaad onderaan, en het is een oog. Heb al zoveel mri's en scans gezien van mijn zoontje dat ik het niet eng kan noemen Het is apart om te zien.