Eerste bevalling in MRI-scanner

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door MamaMars, 14 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Giltje

Giltje Niet meer actief

Vind die foto een beetje freaky o_O

2. Selena149

Selena149 Niet meer actief

Als het hoofd beneden ligt, hoe kan dat oog dan bovenaan bij zijn kont 'zweven' ? :(

3. Bovenaan bij zijn kont?
    Zijn hoofdje, en dus ook oogje.. Zitten beneden..
    Dat witte bolletje is het oogje!

4. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    even voor de duidelijkheid, zo klopt het toch.

5. Selena149

Zoals ik het zie:

Snap ik dus niet dat dat hoofd beneden zit en dat witte het oog voor moet stellen ?

6. Vlekje

Vlekje Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.443
    0
    0
    voedingsdeskundige en eigenaresse van: kwestievanv
    Somewhere over the rainbow
    Wat jij aangeeft wat de baby is volgens jou, zijn volgens mij alleen de hersenen ;)

Lijkt me een krappe bevalling in zo'n tunnel :$ Ennuh je moet toch stil liggen onder de MRI of verwar ik het met een ander apparaat?

7. Vlekje

Vlekje Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.443
    0
    0
    voedingsdeskundige en eigenaresse van: kwestievanv
    Somewhere over the rainbow
    Als dat witte bolletje inderdaad een oog is lijkt het net of de baby heel verbaasd met zn mond open kijkt zoals deze smiley :$

8. Selena149

Oeh, nu zie ik het ja :) :(

Ik dacht dat die ruimte boven hem zeg maar als de ruimte was die hij had verlaten... Maar het is gewoon 1 complete baby, dan ziet het er ineens met dat oogje best eng uit.. :)

Als je goed kijkt was volgens mij mijn zicht er op niet eens zo heel dom.. Als je alleen naar de grijze massa kijkt, en naar mijn beschrijving, kan je er toch een opgevouwen babytje, met rug, kontje, opgevouwen beentjes en een hoofdje uithalen ? :D Je ziet precies zo'n lijntje lopen bij waar ik eerst het kontje en het opgevouwen beentje leek te zien, waardoor het dus gewoon een beentje leek met wat links ernaast een voetje..

9. Selena149

Haha dat zei ik ook al tegen mijn vriend ! :D

10. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    wat een apart gezicht zeg. ik moest even goed kijken hoe het kind nou precies ligt

11. haha ik vind dat plaatje waarbij de hersenen een complete baby voor moet stellen erg mooi :D Ik zag m ook niet direct, maar inderaad dat witte is het oog en die grote massa de hersenen. Mooi hoor! Erg bijzonder.

12. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Wauw bijzonder!
    Moest alleen even goed kijken hoor en helemaal toen jullie over dat oog begonnen want ik dacht dus dat het kindje met het hoofdje naar boven lag en eronder de placenta ofzo haha.
    Maar zie nu hoe het echt hoort, wat is dat hoofd toch mega he altijd.

13. mugje

mugje Actief lid

28 jul 2010
    379
    0
    16
    NULL
    NULL

:D:D Haha, lig helemaal dubbel om je beschrijving van de baby!!:p;)

14. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Prachtig zeg!

15. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Erg bijzonder dit. Had toch graag meer foto's willen zien.

16. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Ik vind het ook erg bijzonder.. maar wat ik nog meer bijzonder vind is t stel dat in 1999 seks heeft gehad in een MRI

Ik heb er wel s in gelegen en idd, voor een duidelijk beeld moet je en heel erg stilliggen en tis echt een hele krappe buis hoor!
    Dat is gewoon knap te noemen en minder romantisch wordt t volgens mij niet whahahaha! :D

*ziet voor zich hoe t stel instructies krijgt vanuit t andere kamertje: Ja dieper.. dieper.. ja.. en nu stil blijven liggen* :D

Deel Deze Pagina