Bovenaan bij zijn kont? Zijn hoofdje, en dus ook oogje.. Zitten beneden.. Dat witte bolletje is het oogje!
Zoals ik het zie: Snap ik dus niet dat dat hoofd beneden zit en dat witte het oog voor moet stellen ?
Wat jij aangeeft wat de baby is volgens jou, zijn volgens mij alleen de hersenen Lijkt me een krappe bevalling in zo'n tunnel Ennuh je moet toch stil liggen onder de MRI of verwar ik het met een ander apparaat?
Als dat witte bolletje inderdaad een oog is lijkt het net of de baby heel verbaasd met zn mond open kijkt zoals deze smiley
Oeh, nu zie ik het ja Ik dacht dat die ruimte boven hem zeg maar als de ruimte was die hij had verlaten... Maar het is gewoon 1 complete baby, dan ziet het er ineens met dat oogje best eng uit.. Als je goed kijkt was volgens mij mijn zicht er op niet eens zo heel dom.. Als je alleen naar de grijze massa kijkt, en naar mijn beschrijving, kan je er toch een opgevouwen babytje, met rug, kontje, opgevouwen beentjes en een hoofdje uithalen ? Je ziet precies zo'n lijntje lopen bij waar ik eerst het kontje en het opgevouwen beentje leek te zien, waardoor het dus gewoon een beentje leek met wat links ernaast een voetje..
haha ik vind dat plaatje waarbij de hersenen een complete baby voor moet stellen erg mooi Ik zag m ook niet direct, maar inderaad dat witte is het oog en die grote massa de hersenen. Mooi hoor! Erg bijzonder.
Wauw bijzonder! Moest alleen even goed kijken hoor en helemaal toen jullie over dat oog begonnen want ik dacht dus dat het kindje met het hoofdje naar boven lag en eronder de placenta ofzo haha. Maar zie nu hoe het echt hoort, wat is dat hoofd toch mega he altijd.
Ik vind het ook erg bijzonder.. maar wat ik nog meer bijzonder vind is t stel dat in 1999 seks heeft gehad in een MRI Ik heb er wel s in gelegen en idd, voor een duidelijk beeld moet je en heel erg stilliggen en tis echt een hele krappe buis hoor! Dat is gewoon knap te noemen en minder romantisch wordt t volgens mij niet whahahaha! *ziet voor zich hoe t stel instructies krijgt vanuit t andere kamertje: Ja dieper.. dieper.. ja.. en nu stil blijven liggen*