pfff ik wordt zenuwachtig!

Discussie in 'De bevalling' gestart door LauraS1983, 21 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LauraS1983

LauraS1983 Actief lid

24 dec 2008
    269
    5
    18
    apothekersassistente
    Hoi allemaal!

Morgen ben ik 39wk zwanger van mn tweede kindje. I.v.m B.I willen ze morgen gaan kijken of ik gestript kan worden!

Bij mn eerste ben ik met 41wk gestript en daarop bevallen, nu ben ik dus enorm zenuwachtig aan het worden voor morgen!

Ben zo benieuwd of het gaat lukken!

Hebben andere daar (vooral goede:D) ervaring mee? Bedoel dan met het strippen voor de 40/41wk bij een tweede???

2. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Ik lees even mee want wordt de 30e ook gestript met 38.6 dagen. En is ook mn tweede. Merk dat ik er helemaal naartoe leef... al is de kans toch groot dat het strippen geen effect heeft.

Enne... succes morgen! Hopelijk werkt het!;)

3. LauraS1983

LauraS1983 Actief lid

24 dec 2008
    269
    5
    18
    apothekersassistente
    Thanx, hoop ook echt dat t gaat werken!
    Waarom willen ze bij jou al zo vroeg proberen?
    Ik had wel begrepen dat strippen bij een tweede wel eerder kan, dat hoop ik dan maar... :)

4. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Heb er zelf om gevraagd.
    Slaap 2/3u per nacht, mega pijn aan bekken, heupen en rug. Daarbij wil ik echt niet ingeleid worden. Dus hopen dat strippen helpt. Anders pech gehad en nog maar volhouden..
    Bij de 1e ook in de 38e week gestript vanwege erge BI, had toen al 2cm. Met 39 weken door de gyn nog eens en volgende dag (dag dat ik ingeleid zou worden) bevallen. Dus heb stiekem nu ook weer (valse) hoop.

5. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

ik word pas maandag gestript maar ik ben ook al flink zenuwachtig:)

ik hoop dat je morgen gestript kan worden, succes;)

6. LauraS1983

LauraS1983 Actief lid

24 dec 2008
    269
    5
    18
    apothekersassistente
    Nou ben niet gestript...:(
    Had nu andere verl en die vond het ook te vroeg en wou dan uiteindelijk wel even kijken hoe het er voor stond, maar wou liever niet strippen omdat zijn ervaring op deze termijn is dat je veel buikpijn etc krijgt en bloedingen maar dat het vaak niets doet...

Ik balen natuurlijk en heb ook gezegd dat niet de een wat anders moet zeggen dan de ander want je kijkt er wel naar uit... hij zou haar er ook op aanspreken.

Maargoed hij voelen en baarmoeder was half verstreken en hij kon er met een vingerstop in, maar de baarmoeder lag wel ver naar achteren en nog naar de rug gekeerd en daarom niet rijp genoeg voor strippen. Volgende week ben ik 40wk en dan zou hij weer even kijken...

we wachten dus maar rustig af en hopen dat het spontaan deze week gebeurt en ik probeer ook gewoon nog zoveel mogelijk te genieten natuurlijk!

7. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Herkenbaar dit! Afgelopen dinsdag zouden ze mij ook proberen te strippen, maar net als bij jou is het nog niet rijp.... Wat een teleurstelling dan he! ik loop al weken met harde buiken om de 10minuten, hoofdpijn, misselijkheid en BI... Nu zouden ze gisteren weer proberen te strippen en werd er over inleiden gesproken. Strippen lukt nog steeds niet en inleiden zouden ze eerst zondag mee beginnen (ballonkatheter), maar 10 min later zeiden ze dat ze het niet voor de 41wk gaan proberen....

Ik wil er niet klaar mee zijn maar ben het wel! BAH al die loze beloftes vanuit het ziekenhuis en elke keer als ik daar kom, weten ze niet waarom zoooo irritant!!!!!

Nog even meiden!

8. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Ik ben ook gestript, met 41 weken.

Bij mij heeft het zeker geholpen want nog geen 5 minuten nadat ze me gestript had braken mn vliezen!

Dit was wel bij mijn eerste kindje, maar bij mij heeft het gewerkt! Hopelijk helpt het bij jou ook!

9. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    De vk zei ook dat strippen vaak pas echt goed bewezen effect heeft vanaf 41 weken. Daarvoor moet je mazzel hebben, maar vaak zorgt het voor een hoop gerommel en verder niks.
    Fijn dat het bij jou wel geholpen heeft!

Deel Deze Pagina