Aanstaande dinsdag staat een draai poging gepland voor onze kleine STUITerbal! Graag hoor ik jullie ervaringen. Positief of negatief! Onze mup is iets zwaarder dan 6 pond en omringd door een mooie hoeveelheid vruchtwater! Op de dag van de versie ben ik 36w2/3dgn. Alvast bedankt voor het delen van jullie ervaringen! Lfs Friesin
Ik heb mijn ervaring in dit topic geplaatst: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/606395-draaipoging-stuitligging-naar-hoofdligging.html Succes dinsdag!
Hier afgelopen dinsdag geprobeerd te draaien. Onze mini ligt met de rug naar mijn rug waardoor ze geen grip konden krijgen om haar te draaien. Helaas mislukt dus.
Ah, jammer Misslegend! Nu een geplande keizersnee? Of staat er nog een versie in de planning? Hoe heb je de versie zelf ervaren?
Ik heb ook een versie gehad. Ze probeerden het 2x vooruit maar dat lukte niet. Toen achteruit en toen lag ze goed. Was ook rond 36 wk en ze heeft tot de bevalling goed gelegen. Geen complicaties of zo. Deed wel idioot zeer trouwens.
Mijn oudste dochter hebben ze geprobeerd te draaien maar dat is niet gelukt. Ik vond het niet heel pijnlijk maar ze zijn bij mij ook al snel gestopt omdat het al snel duidelijk was dat het niet ging lukken. Met 37+4 is ze gehaald met een geplande keizersnede ivm een zwangerschapsvergiftiging.