keizersnede

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door JoyceD, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoyceD

JoyceD Fanatiek lid

6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Hoi
    Uhm , beetje gek misschien dat een niet zwangere hier een vraag steld , maar zit er echt mee .

Zijn er toevallig meiden die eerder bevallen zijn via een keizersnede en nu weer zwanger zijn ?
    Ik wil namelijk echt heel graag weten of jullie dan ook last hadden/hebben van dat lidteken ?
    Dit omdat ik zelf bevallen ben via een keizersnede van onze jongste en nu weer "probeer" zwanger te worden .
    Ben er een beetje bang voor eigenlijk dat het lidteken stuk gaat of zo van binnen :oops:
    Of dat het heel erg pijnlijk gaat trekken .
    Nu weet ik wel dat ik daar nu nog niet mee bezig moet zijn , maar wil niet voor verrassingen komen te staan ;)
    We willen hoe dan ook graag een 3e , zelfs als ik last krijg ergens van ...

Bedankt alvast dames :)

Groetjes Joyce

2. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    Ik heb het zelf niet maar mijn moeder heeft in totaal vier keizersnedes gehad (nou ja twee keer voor een kind en twee keer voor een operatie) en zij heeft er pas bij de laatste meer last van gehad. Dus het hoeft niet meer pijnlijk te zijn..

3. JoyceD

JoyceD Fanatiek lid

6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    Amsterdam
    Ah , dank je wel Amilah :D
    Lucht toch wel enigzins op moet ik zeggen .
    Ik heb nu al last van dat kr*ng als ik ongi moet worden , dus bedacht me ineens hoe dat dan moest als ik echt een dikke buik kreeg :oops:

Groetjes Joyce

4. vonkje27

vonkje27 Actief lid

13 aug 2006
    269
    0
    0
    huismoeder
    hoogezand
    ik heb zelf geen keizersnede gehad,maar wel een darmoperatie,waardoor ik een groot litteken heb van iets boven mijn navel tot net boven mijn schaamgebied.
    ik moest gewoon met elke zwangerschap het litteken een beetje losmasseren.
    dan gaat de druk er een beetje af.
    insmeren met zwangerschapsolie werkt ook heel goed.
    groetjes miranda

5. JoyceD

JoyceD Fanatiek lid

6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    Amsterdam
    Dank je wel Miranda !
    Ik zal het in mijn achterhoofd houden , in de hoop dat het snel nodig zal zijn ;)

Groetjes Joyce

6. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Ik heb anderhalf jar geleden een ks gehad en nu 30 weken zwanger... redelijk vers dus.

ik heb er bijna geen last van. Wel weer wat meer last met vochtig weer van die steekjes, dat had ik ook toen ik de ks nog niet zolang geleden had gehad. Tis natuurlijk wel een zwakke plek op je baarmoeder en daarom zal je ook de laaste weken onder controle van een gyn staan en je bevalling wordt wat extra in de gaten te houden. Mn eerste litteken is trouwens super mooi en daar zie je echt bijna niks van, heb ook niet zoveel littekenweefsel, maar dat kan je idd evt masseren. Enige waneer ik er last van had was zo rond 12 weken, dan zit de bovenkant baarmoeder precies op de plaats van het litteken, dat kan wat lastig zijn met voelen maar als je biuik groeit is dat ook weer over

7. JoyceD

JoyceD Fanatiek lid

6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    Amsterdam
    Dank je wel Zeeuwsmeisje :D
    Ben blij te horen dat het goed gaat met een ks ...
    Had er toch wel wat angst voor :oops:
    Ik moet trouwens gelijk naar de gyn voor de hele zwangerschap .
    Vk wil me nie meer hebben nu ik een ks heb gehad (is 2 jaar geleden) :rolleyes:
    Dat is mij meteen al duidelijk gemaakt en ze is de enige hier in de buurt (haar praktijk dan) .
    Er zijn er nog wel , maar is tegenwoordig allemaal postcode gebied :(
    En idd ook mijn lidteken is bijna niet meer te zien :)
    Wel heb ik wat meer lidteken weefsel maar dat komt door dat ik een huidziekte heb , zo is mij verteld .
    Dat weefsel zit trouwens onderhuids en is dus van buitenaf niet tezien , wel te voelen ;)

Dank je wel voor je antwoord .

Groetjes Joyce

8. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    ik moet zeggen dat ik net als zeeuwsmeisje alleen een wat trekkend gevoel had rond de 12 weken en daarna heb ik er geen last meer van gehad.
    ook nu met regelmatig erg harde buiken en oefenweeen voel ik het eigenlijk niet.
    maar goed het kan bij iedereen verschillen natuurlijk, bij is de keizersnede trouwens ruim 3 jaar geleden ik weet niet of dat wat uitmaakt maar goed voor een compleet beeld kan het handig zijn om te weten

9. JoyceD

JoyceD Fanatiek lid

6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    Amsterdam
    Dank je wel Neeltje .
    Bij mij is het nu ruim 2 jaar geleden , dus dan zal het bij mij hopelijk ook wel mee gaan vallen ....

Dames bedankt voor de antwoorden , ik ben weer gerust !

Groetjes Joyce

Deel Deze Pagina